Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1333776 Eerst Echo Gehad

• Auteur

hai hai!!
    Ben zoo blij dat ik jullie hier ook even op de hoogte wil brengen!!
    We hebben gister onze eerste echo gehad!!!
    Alles was goed en was druk aan het zwaaien en schoppen zo leuk om dat weer te zien!!
    Volgens de berekening was ik wel 10 dagen minder ver als mijn berekening maar dat maakt niet uit!!! ben vandaag dus 10 weken ipv 11w en 3dagen!!
    Ben al blij dat alles goed was en alles goed bewoog en klopte 😉
    Wou het gewoon ff kwijt!! 😀

Groetjes Samiera

#4089138 Quote

Gefeliciteerd met de mooie echo!
    Fijn om je baby dan te zien zwaaien en schoppen hè. Geniet er lekker van. Voor je het weet voel je de kleine ook tegen je buik schoppen!

groetjes Tamar
    (inmiddels alweer 30 weken zwanger)

#4089158 Quote

Wat fijn dat alles er goed uitzag! En jammer van die 10 dagen, maar ach kun je langer genieten van de zwangerschap. hihi

groetjes Maris

#4089174 Quote

Ha,

Wat fijn dat alles er goed uitzag!!! Jammer van die tien dagen, maar ach, uiteindelijk maakt dat geen verschil!!

#4089286 Quote

Hoi Samiera,

Bijzonder is dat he? Dat vond ik ook zo geweldig.
    Inmiddels ben ik alweer bijna 38 weken en kan niet wachten tot die kleine geboren wordt.
    Geniet er maar lekker van. Het gaat zoooooooo snel nu je al een kleine hebt rondhobbelen.

Groetjes,
    Maike

#4089622 Quote

Goed nieuws!!! Geniet ze!

#4089642 Quote

jammer dat je iets minder ver was dan je dacht maar gelukkig was alles goed

een hele fijne zwangerschap toegewenst

groetjes moekje

#4090130 Quote

He,

superfijn dat de echo goed was! Ik moet volgende week donderdag voor de 1e echo (ben dan 8w2d), maar ik ben nu al nerveus, haha!
    Voel me wel heeel erg zwanger (misselijk, moe) dus het zit nu goed denk ik.
    Ben gisteren wel voor de intake naar de vk geweest en mijn bloeddruk is wel een beetje laag. Vandaar ook dat ik moe en duizelig ben. Moet rustig aan doen en regelmatig wat eten, doe mijn best… Komt vast wel weer goed!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct