Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1333789 Vliegtuigen Kijken

• Auteur

hoi meiden,

wij gaan zometeen weer eens een keer vliegtuigen kijken op Schiphol. Sarah vind dat helemaal geweldig al vanaf baby af aan en gelukkig wonen we lekker dichtbij 🙂
    Nu heb ik hier al eens vaker gelezen dat ook andere kinderen dat erg leuk vinden, dus vroeg ik me af of er meer mensen in de buurt van Schiphol wonen die daar wel eens gaan kijken op het panoramaterras.
    Wie weet kunnen we een volgende keer met een groepje afspreken. Je kunt daar ook binnen zitten en de kids kunner er ook spelen.

groetjes Tamar

#4089196 Quote

Hoi Tamar,

Ook hier een fan van vliegtuigen kijken, maar dan wel op eindhoven airport. Maar als er een schiphol meeting komt dan kom ik zeker die kant op. Gezellig en dan wip ik even langs strabucks. Altijd een goed excuus

groetjes Linda

#4089306 Quote

hahaha wij zijn vanochtend ook eerst langs de starbucks gelopen en daarna het terras op 🙂

Wie weet tot een Schiphol meeting dan maar!

groetjes Tamar

#4089391 Quote

En Tamar….. was het gezellig Starbucks is iig een goed begin;-)
    Wij hebben ons vaste stekkie op zestienhoven ja die vliegtuigen doen het altijd wel goed hé

groetjes Achnita

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct