Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1333800 Schrikken

• Auteur

Ik zit nog even bij te komen van de schrik. Shanice is net achter mij aangekomen op de trap ze kan namelijk de deuren zelf al open doen. Het ging bijna fout scheelde niet veel . Ik was net op tijd bij haar ik was al boven ik ging terug naar beneden en zij was al halverwege. Ze liet de voetjes naar beneden hangen en hield haarzelf vast aan de tree gelukkig kon haar net pakken.
    Hoezo stuntvrouw en ondernemend pff vermoeiend is het .Gelukkig is het goed afgelopen

groetjes lisette

Anninas
    Bijdrager
    #4089203 Quote

Hoi Lisette,

Wij hebben hier ook zo’n stuntvrouw die alles uitprobeert. Het liefst zo moeilijk en gevaarlijk mogelijk.
    Ze kan ook zelf de deuren open maken sinds deze week. Wij hebben boven en beneden traphekjes voor de trap. Die krijgt ze echt niet open en die zijn dus ook altijd dicht. Doe ik het hekje namelijk niet dicht zit ze zo boven.

Dus om dit nog een keer te voorkomen zet er een hekje voor. Misschien heb je dit ook wel al hoor.

Groetjes Anne

#4089214 Quote

Hoi,
    Hier nog een stuntvrouw!Net als bij Anne alles zo moeilijk en gevaarlijk mogelijk, want anders is het niet leuk…
    Gelukkig is het bij jullie goed afgelopen, maar ik begrijp goed dat je zo geschrokken bent.
    We kunnen wel een forumstuntteam beginnen…. Zouden de jongens ook willen solliciteren? 😛
    Of is dit typisch iets voor meiden?
    Groetjes,
    Dory

#4089226 Quote

ook hier een echte stuntvrouw zou bijna denken dat ze een menneke had moeten zijn hahaha
    ook het trap bezoekje hebben wij al meerdere keren meegemaakt bij opa thuis (aangezien er ook een neefje rondloopt die deur nogal open liet) nu hebben we een hekje daar…
    maar ook houd ze heel erg van klimmen en klimt overal op zoals op de fiets van der neefje stoelen tafels overal

dus idd een stuntvrouwen team zou handig zijn hahaha

#4089242 Quote

Haha hier ook een stuntvrouw!

Myrthe klimt overal op, vooral op fietsen, te grote stoelen, noem maar op.
    Wij hebben geen traphekje, maar ze weet dondersgoed dat ze niet zonder mama of papa naar de trap mag. En de trap staat middenin de woonkamer, dus ik heb het gauw genoeg door. Maar ze blijft er netjes weg.
    Wat zij leuk vind is dan door de spijlen dr hoofdje steken en praten tegen degene die niet mee de trap op gaat. En naar beneden kijken om het hoekje.
    Ze zien geen gevaar!!!!

Liefs Irene

#4089244 Quote

Ja we hebben traphekjes maar het stel ook niet veel voor ze weet al hoe ze open moeten. Dat doen ze samen broer en zus. Het zijn 2 boefjes soms zie je ze smoezen van wat gaan we nou weer uithalen hihihih. Klimmen doen ze hier ook op tafels stoelen fietsen . Ze zijn zo ondernemend gelukkig maar . Maar ik heb geen rust dat komt wel weer rmaar dit was echt schrikken ik had er niet aan moeten denken dat ze zou zijn gevallen. Milton is ook een stuntman die klimt op de wasmachine om de magnetron aan te zetten ook zoiets.
    groetjes lisette

#4089247 Quote

Oja irene dat is ook zowat met die hoofdjes door die spijlen dat doen ze hier ook allebei. Ik hou mijn hart vast ook zo het raam op onze kamer daar kunnen ze zo makkelijk bij en opendoen. Ik durf het raam ook niet open te zetten als milton alleen boven is zodat hij uit het raam gaat hangen pfff.
    Ik heb ook al geklaagd bij de woningbouw dat ze er ook weleens aan mogen denken om kleine raampjes te maken voor goede ventilatie we zitten namelijk in een oud huis ze zijn erover bezig of ze gesloopt worden of gerenoveerd dus ik hoop het maar dat ze naar me luisteren en het meenemen in de beslissing.

dotjuh
    Bijdrager
    #4089289 Quote

hey meiden

nathalia is gelukkig nog niet zo ondernemend.
    trap kan ze wel op klimmen, maar alleen als ik (of erwin0 er achter loopt. de rest van de tijd zit het traphekje op slot.

@ lis
    ja, snap best dat je geschrokken zal zijn,
    gelukkig ging alles maar net goed.
    voor ramen hebben ze speciale sloten.
    hebben wij ook altijd gehad, aangezien ik een jonger zusje had.
    we hadden een ijzerstaaltje (met daaroverheen plastic) wat je aan de ene kant aan het raam bevestigd en de andere kant aan je kozijn.
    zo kan het raam een cm of 10, 15 open,
    kan geen van je kids hem verder open doen en dus niet eruit vallen.
    voor als je raam dicht is, heb je hendles, met van die zwarte knoppen erin (kinderslot)
    zo kunnen de kids (nee, ik denk zelfs milton niet hihi) hem niet open maken.
    alle 2 zullen ze wel te koop zijn bij een bouwmarkt.
    geen idee hoe die dingen heten, maar heb het zo goed mogenlijk uit gelegd hihihi

hoe gaat t verder met je?
    en met milton en shanice?

liefs, do

#4089324 Quote

zo das idd schrikken,
    succes met je stuntdametje,

liefs marina

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct