Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1333813 Bij Wie Mag Ik Me Voegen

• Auteur

Hoi! Ik ben astrid, jonge (24)mama van al twee kindjes en nu, na een mk in maart, terug zwanger en uitgerekend 28 maart!
    Ik heb al een hoop gelezen hier op het maart forum en ik wil me er graag ook bij voegen maar ik weet niet goed waar… vandaar 😉

groetjes astrid!

#4089180 Quote

Hey Welkom en Gefeliciteerd!!! Ik ben zwanger van mn 2e en ben 24 mrt uitgeteld.
    Hoe voel je je? Hier heb ik meer kwaaltjes vergeleken met de vorige keer.

Groetjess

#4089189 Quote

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Je kan gewoon lekker meekletsen in de topics die je aanspreken. In het laatste lijstje maartmamma’s kun je je naam erbij zetten.ff zoeken.
    Ik ben ook in verwachting van de derde op 6 maart, maar mijn oudsten zijn 8 en 10 jaar. ben zelf 33 jr.

groetjes,

Taraneh

#4089197 Quote

hallo!

van harte en welkom!
    Ik ben 26 en heb al een zoontje die in december 2 wordt.Hoe oud zijn jou kindjes?
    Hoe voel je je? ik begin me iets beter te voelen nu we richting de 3 mnd gaan.. wel nog erg moe!

#4089212 Quote

hoi,
    welkom! je kan gewoon gezellig meekletsen:) ik ben 23 en zwanger van de eerste.

groetjes Geanne

#4089252 Quote

Hoi,

Welkom en gefeliciteerd

Groetjes,

#4089257 Quote

hey hoi welkom hoor.
    je bent gewoon vrij om op ieder topic te reageren, of een nieuwe te starten.
    Gaat alles goed?
    Ik ben nu 9 + 2 en vandaag de eerste echo gehad.
    Inwendige echo (nee doet echt geen pijn) en het was super om het hartje te horen en te zien dat alles er op en aan zit ( en gewoon al druk aan het bewegen is).

#4089308 Quote

gefeliciteerd met je zwangerschap. Ikzelf ben 30 en zwanger van de tweede en uitgerekend op 26 maart.

groetjes daisy

#4089368 Quote

Wow, wat een hoop reacties! Thanks!!!
    Ik heb twee kindjes van 5 en 2.5, jochie/meid. Ik woon trouwnes in BE waar de dingetjes net een beetje anders gaan!
    Ik voel me beter dan bij de vorige zwangerschappen (dit is de 6e zwangerschao al) komt er op neer dat ik nu niet de hele ochtend overgeef maar af en toe en vlagen misselijk gedurend de dag! Maar ik denk dat dat komt omdat ik nu zwanger ben van een andere man, iemand daar ervaring mee???
    Hoe voelen jullie je? Ik ben ook wel erg moeee door de hormonen die ik moet slikken (oestrogen) maar hopelijk mag ik daar volgende week mee stoppen of afbouwen, ik heb een echo op 26 augustus!
    Inwendige echo doet idd geen pijn, helaas al ervaring mee vanaf mijn 16, vanwege cystes, maarlief dat je het er bij zegt, Marinally!
    Ik ben nu 8.2 week en heb al twee echos gehad omdat ik dus met 6.1 weken erachter kwam dat ik een klein bloedpropje had, misschien heeft iemand dat wel gelezen, is nu een heel eind weg hoor!
    Waar kletsen jullie allemaal? Of zitten jullie erg verspreid?
    Leuk forum hier bij maart, actief he!

Nogmaals bedankt voor de leuke reacties!
    Fijne avond, weltuste
    salut he!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct