Vanmiddag toen ze ging slapen had ze 37.7 dus ik hoopvol dat het de goeie kant op ging.
Na 2 uur onrustig slapen had ze 40 graden! Ik heb nu al 3 zetpillen gegeven. In totaal dus 4 vandaag.
Normaal geef ik zetpil en dan daalt temperatuur tot 37.5, wat van de week ook lukte. Nu wilt hij niet verder dalen tot 38.5
Vanmiddag erg hangerig, maar na al die zetpillen weer wat gaan spelen. Ik zet drinken in koelkast (dus siroop alvast klaargemaakt) heb milkshake gegeven (vond ze niet zo lekker) en laat haat met koud water spelen. Maar niets helpt echt.
Overigens is de ‘hollandse’griep niet minder erg dan de Mexicaanse hoor. Alleen hoor je nooit in de media hoeveel mensen daaraan overlijden. Wat afgelopen winter wereldwijd toch weer voor 300.000 duizend doden heeft gezorgd.
Dus die Mexicaanse vind ik niet enger. Griep blijft griep en is pas dodelijk als je in de risicogroep zit. En dat is hier niet het geval.
Huisarts heeft wel gezegd dat als ze veranderd we gelijk weer terug moesten komen. Want ze kan altijd nog oor-ontsteking o.i.d oplopen.
@NemoDory, ook jullie veel sterkte
@Reisa, hoe gaat het met jullie?
Liefs Irene