Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1333895 Ojeeeee Ziek

• Auteur

Hoi hoi,

Myrthe heeft koorts en dat met dit weer! Pffff het is al zo warm, en dan nog zo’n gloei-lichaampje wat graag bij je hangt.
    Gister de hele dag niks aan de hand. ’s Avonds in bed werd ze na een uur brullend wakker. Pas toen ik ging zingen kalmeerde ze. Daarna om 22.00u weer. Ze gloeide helemaal. Had ze 39,3.
    Vanmorgen 38,5. Op zich speelt ze nog wel een beetje, maar ze is hangerig. Wil graag mama naast zich hebben.
    Ben benieuwd hoe warm ze zo is als ik haar uit bed haalt.
    Als ze mexicaans gaat praten, ga ik me zorgen maken hoor! Haha nee grapje. Ik vermoed niet dat ze het heeft. Hopelijk is ze voor zaterdag opgeknapt anders geen efteling 🙁

Liefs Irene

#4089248 Quote

Zijn het niet de kiezen die aan het doorkomen zijn hier namelijk ook nog een inclusief kapotte billetjes.
    Zonde is dat. Ik hoop dat myrthe snel opknapt.

groetjes lisette

#4089321 Quote

Daniel krijgt ook wel eens van die “buien” als het warm weer is of is geweest.
    Kan het dat niet zijn?

Verder beterschap en ik hoop voor je dat jullie nog gezellig naar de efteling kunnen gaan,

liefs marina

vlijtige mama
    Bijdrager
    #4089516 Quote

Hoi Irene,

Wat vervelend dat ze ziek is met dit warme weer.
    Hoe staat het met de tanden/kiezen?
    Die kunnen ook voor flinke koorts zorgen.
    Zorg ervoor dat ze genoeg drinkt, eten hoeft niet met dit warme weer.
    Agossie, arme meid en morgen wordt het nog warmer 🙁

Succes en laat je even weten hoe het gaat?

Liefs Monica

reisa
    Bijdrager
    #4089757 Quote

Beterschap!!! Dat zal geen Efteling worden. Hier moeten we ook nog maar kijken hoe mijn man zich voelt. Hij heeft nog last van zijn liezen.

#4089794 Quote

Sterkte met je meisje.
    Ik hoop dat ze gauw weer beter is .

groetjes lisette

#4089882 Quote

Veel beterschap! Hier heerst volgens mij ook de griep, hopelijk gewoon de Hollandse 😉
    Gelukkig wordt het nu buiten minder warm, zodat ziek zijn iets minder heftig is dan met die hitte.
    Sterkte en hopelijk knapt ze snel op!

#4089893 Quote

Vanmiddag toen ze ging slapen had ze 37.7 dus ik hoopvol dat het de goeie kant op ging.
    Na 2 uur onrustig slapen had ze 40 graden! Ik heb nu al 3 zetpillen gegeven. In totaal dus 4 vandaag.
    Normaal geef ik zetpil en dan daalt temperatuur tot 37.5, wat van de week ook lukte. Nu wilt hij niet verder dalen tot 38.5
    Vanmiddag erg hangerig, maar na al die zetpillen weer wat gaan spelen. Ik zet drinken in koelkast (dus siroop alvast klaargemaakt) heb milkshake gegeven (vond ze niet zo lekker) en laat haat met koud water spelen. Maar niets helpt echt.

Overigens is de ‘hollandse’griep niet minder erg dan de Mexicaanse hoor. Alleen hoor je nooit in de media hoeveel mensen daaraan overlijden. Wat afgelopen winter wereldwijd toch weer voor 300.000 duizend doden heeft gezorgd.
    Dus die Mexicaanse vind ik niet enger. Griep blijft griep en is pas dodelijk als je in de risicogroep zit. En dat is hier niet het geval.
    Huisarts heeft wel gezegd dat als ze veranderd we gelijk weer terug moesten komen. Want ze kan altijd nog oor-ontsteking o.i.d oplopen.

@NemoDory, ook jullie veel sterkte

@Reisa, hoe gaat het met jullie?

Liefs Irene

reisa
    Bijdrager
    #4089946 Quote

Het gaat hier goed hoor.
    Hou je meisje maar goed in de gaten. De gewone griep kan net zo goed gevaarlijk zijn, zeker voor zo’n hummeltje. Na een aantal dagen moet de koorts echt zakken. Laat je haar bij jullie slapen? Dan kan je ze ’s nachts ook een beetje in de gaten houden.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct