Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1333895 Ojeeeee Ziek - pagina 2

• Auteur

Myrthe heeft de griep! Zijn vanmorgen bij huisarts geweest.
    Zetpillen helpen wel, maar zodra ik niet geef stijgt dr temperatuur.
    Drinken doet ze gelukkig nog goed, en spelen ook nog wel. Al is ze wel hangerig en alleen ‘mama’ is goed.
    Ze is ook veel eerder wakker dan normaal (ik denk omdat ze honger heeft, maar ja ze eet ook bijna niet) en gister heeft ze overdag maar 1uur geslapen. Veelste weinig. Hopelijk nu meer…..

Liefs een vermoeide Irene

#4089986 Quote

He Irene,

Wat vervelend dat Myrthe weer ziek is !
    Het blijft ook wel een beetje aanmodderen he, terwijl je in de zomermaanden toch wel een betere periode zou verwachten.

Beterschap en ik hoop dat de komende ingreep goed resultaat gaat geven !!

Liefs, Sophie

#4090037 Quote

Hoi hoi,

Myrthe wilt niet bij ons slapen. Ze slaapt het liefst in eigen bedje. Wel jammer, want als ze ziek is vind ik het inderdaad prettiger om haar bij ons te leggen.
    Ze slaapt ook veel onrustiger. Dat zal wel door de koortsaanvallen komen. Ze was vanmorgen al om 6u wakker!! Met 39,2 gr koorts. Ze heeft nu dus al 4 dagen koorts, wat ik totaal niet herken.
    Maar ze blijft spelen en op zich ook vrolijk, dat is het gekke ervan.
    Heb haar nu weer op bed gelegd, hopelijk wil ze nog even slapen. Heb ook dr bedje en slaapzakje verschoond want die waren kletsnat van het zweet, bleuhh…..

Liefs Irene

#4090085 Quote

He,

Ik weet niet of ik iets gemist heb in je verhaal, maar is er zo te zien een oorzaak voor de koorts, bijv. verkouden of iets anders
    Soms zie je weleens dat die kleintjes een urineweginfectie hebben waardoor ze ook dagenlang hoge koorts hebben zonder zo te zien een duidelijke oorzaak.
    Ik wil je absoluut niet bang maken, maar meer van hou het in de gaten.

Sterkte en beterschap,

Liefs, Sophie

#4090131 Quote

@ Sophie

Volgens huisarts heeft ze de griep. En dan kan ook de koorts lang duren. Vandaag is hij na die uitspatting van vanmorgen tot nu toe niet hoger geweest dan 38.0gr dus het lijkt de goede kant op te gaan!! Ze ligt nu weer in bed en als ze straks wakker wordt en nog maar 38.0gr heeft dan ben ik errug blij!
    Efteling hebben we maar afgezegd. De buurvrouw zag Myrthe en vond Myrthe helemaal niet ziek. Wat ook klopt want ze blijft spelen en vrolijk. Maar om haar dan mee een park in te nemen, terwijl ze nog niet helemaal beter is? Tja ik blijf het moeilijk vinden. Want ze heeft koorts, maar verder bijna helemaal drzelf.
    En volgende week moet ze geopereerd worden, dus na veel gesteggel toch besloten thuis te blijven.
    Net ook nog bonje gehad met dr. Ze was zooo moe (en wilde niet naar bed) dat ze baldadig werd en dr stoel en shirtje heeft ondergekleurd! Gelukkig uitwasbaar.
    Maar na veel getrappel heb ik haar op bed gelegd en ze sliep gelijk.

Pfff lang verhaal, maar ik zit er echt even doorheen.

Liefs Irene

#4090381 Quote

Héhé het ergste is over. Tot nu toe vandag nog geen koorts gehad. En ook geen efteling hihi.
    We zijn helemaal blij dat ze weer beter is….

Liefs Irene

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen