Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1333937 Pff Moet Het Even Kwijt

• Auteur

zoals velen van jullie al weten heeft mn vader al weer een nieuwe vriendin na het overlijden van mn moeder is dec 08
    maar we zijn totaal niet blij met dat wijf ze is een zware alcohol verslaafde geweest en zuipt nu nog steeds,terwijl pa altijd tegen alcohol was maar nu drinkt hij vaak zelfs met haar mee
    ze woont al bij hem maar voert geen flikker uit het huis word gewoon versmeerd
    terwijl het normaal altijd super schoonwas want moeders had een poetstik
    maar zij doet dus helemaal niks
    nou vanmiddag is mn broer dus tegen der uitgevallen dat ze van zijn alcohol moest afblijven (nadat ze 2flessen had opgedronken van hem zonder te vragen) en dat ze de rotzooi eens moest opruimen ze had der haar vanmorgen geverft en alles zat onder de verf
    nou toen werd ze helemaal hysterish en leip jankend weg maar pa was er niet
    dus die kwam later thuis en begon helemaal te flippen tegen hem dat hij zn bek moest houden tegen haar,en dat hij anders maar uit huis moest gaan dus ik gelijk van doe is normaal kies je haar voor je eigen kinderen?wij mogen toch de waarheid zeggen nou toen had ik het gedaan en moest ik ook maar weg blijven want wij maakte zo zn relatie kapot is toch niet normaal dat gekke wijf wilt ons juist uit elkaar drijven
    ben het echt ff helemaal zat en weet gewoon niet meer wat we moeten doen

sorry moest het even kwijt

groetjes

#4089311 Quote

Ja meid het is niet makkelijk helemaal niet . Aan de ene kant heeft je vader ook een beetje zijn eigen leven en ook moet hij aan jullie denken dat is moeilijk hoor. Misschien is het verstandig om eerst eens samen met je vader te gaan praten voor jullie is het net zo moeilijk als hem alleen hij is zijn partner maatje kwijt waar je anders altijd eerst alles mee deelde dat moet hij nou alleen doen.

#4089315 Quote

ik zou zeggen veel succes en sterkte

groetjes lisette

#4089316 Quote

Heej patricia,

Ik begrijp dat het best confronterend is dat er alweer iemand in het huis bij je vader is omdat die plek hoe dan ook gewoon bij je moeder hoor ook al is ze er niet meer
    Heb je daar veel verdriet van?
    Ik heb er geen woorden voor hoe die vrouw omgaat met alles.
    Woont je broer nog thuis?
    Laat je door haar niet onderpraten, nodig je vader desnoods bij jouw thuis uit om er rustig over te praten want zolang die vrouw erbij is zal hij partij voor haar trekken.
    Probeer naar je vader je eigen gevoelens te weerleggen m.b.t. die vrouw zodat het niet aanvallend overkomt en er misschien een goed gesprek volgt,
    Heb je een goede relatie met je vader?
    Ik vind het ontzettend naar voor je!
    Kan je er goed met je man over praten of een andere goede vriendin?

Heel veel sterkte ermee en begrijp dat je nu niet meer weet wat je moet doen.
    Hierboven staan ook maar een simpele adviesjes omdat ik ook ander niet weet wat je zou kunnen doen,
    sterkte ermee,

liefs marina

reisa
    Bijdrager
    #4089350 Quote

Pfff, daar word je idd. niet blij van. Ik kan me voorstellen dat het voor jou gevoel veel te snel gaat. En dan ook nog iemand die al bij je vader is ingetrokken, veel alcohol drinkt en het huis laat verslonzen.
    Het is inmiddels 4 1/2 jaar geleden dat mijn moeder is overleden en ik zou ook nog wel even moeten slikken hoor als het zover zou komen.
    Ik hoop dat jullie er uit komen met elkaar.

#4089369 Quote

moet je nou ook dit nog mee maken??
    Is echt te erg voor woorden.
    Ik zou ook zeggen praat met je vader alleen.

Ik wens je veel strekte meid en als er wat is kan je altijd hier je hart luchten he.

Gr Lique

vlijtige mama
    Bijdrager
    #4089514 Quote

Hoi Patricia,

Het verstandigste om te doen in deze situatie is inderdaad om je vader uit te nodigen zonder “die vrouw” en hem over jullie gevoelens te vertellen zonder hem daarover aan te vallen (is makkelijker gezegd dan gedaan, dat weet ik, maar probeer het)
    Misschien heeft hij ook nog steeds veel moeite met het overlijden van je moeder en denkt hij dat dit de oplossing is, mensen doen soms uit wanhoop verkeerde dingen.

Ik wil jullie heel veel succes wensen.
    Laat je even weten hoe het is gegaan?

Liefs Monica

#4090259 Quote

nee pa die heeft het nog heel moeilijk ermee dat zie je echt heel goed aan hem,zn vriendin mocht er ook niet bij zijn vond ikwel netjes daarom is het ook zodubbel hij huilt nog veel om mama maarja

liefs

#4090210 Quote

heej dames

tnx voor jullie reacties
    ja praten met hem alleen lukt gewoon niet hij wilt niks over haar horen dus ja dan maar niet…
    we gaan wel gewoon nog naar hem toe,maar zij zegt geen woord meer tegen ons al een paar dagen….
    gister is de steen van mama ookgeplaatst dus weer moeilijke dagen maar het is mega mooi geworden echt iets waar ze recht op had

liefs xxx

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct