Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1333940 Im Back

• Auteur
  • dotjuh
    Bijdrager

zo hehe, ik heb eindelijk weer internet.
    ben dus al weer druk aan het lezen wat iedereen heeft uitgespookt de laatste maand dat ik afwezig was hihihi

hier gaat alles fantastisch.
    nathalia slaapt nog steeds heel veel
    (2x per dag, en klokje rond snachts)
    maar als ze wakker is, is ze een ontzettende vrolijke lieve meid.

ze is al weer anderhalf jaar. poeh he, wat gaat dat toch hard.
    ik geniet van de kleinste dingen die ze doet.
    ze kent alle dansjes mee dansen van de tweenies (liedjestijd dvd) en ook van de studio 100 liedjes.
    er zit ook een liedje bij van de tweenies dan zingen ze:
    koe in de keuken boe boe boe
    (nathalia dus ook boe boe boe)
    eend in de emmer kwak kwak kwak
    (nathalia kaak kaak kaak)
    echt geweldig!
    maar verder is het helaas alleen nog steeds:
    papa, mama, baaah, boe (met kiekeboe en met de koe van de tweenies) en daaaaaaaa als ze iets wilt geven en hebben.

ik heb eindelijk mn draai in t huis gevonden en besef nu eindelijk dat dit huisje echt van ons is.

verder niet zo heel veel bijzonders mee gemaakt.
    voor de mensen die mn hyves hebben
    ga er nu foto’s opzetten van dat nathalia in t ziekenhuis lag. (zielig maar toch ook leuke fotos)
    foto’s van t huis en haar kamer komen later deze week, die moet ik eerst nog even schieten hihihi

liefs, do

#4089318 Quote

Hey meid ben blij dat je terug ben en dat alles zo goed gaat met jullie .

groetjes lisette

#4089319 Quote

Hee dotjuh,

fijn dat je weer terug bent,
    gaat alles nu weer goed met nathalia?

liefs marina

#4089336 Quote

Oja om op jou vraag terug te komen hier gaat het goed. Milton fietst zonder zijwieltjes in 1 dag tijd knap he we hebben ze eraf gehaald hem een uurtje geholpen en toen ging het al goed met vallen en opstaan natuurlijk. Shanice vertikt het om milton te zeggen voor haar is het gewoon broer ja boer roept ze hhihihi. Ze word zo groot al als ik iets aan haar vraag krijgen we ook antwoord terug van ja of nee ze begrijpt het helemaal hihih.Vanochtend zei mijn vriend tegen haar je bent mij zeker zat stond ze daar met haar bloedserieuze gezicht jajaj zei ze hihihi wij kwamen niet meer bij van het lachen.
    Het zijn twee boefjes milton heeft ook zijn buien maar ja het gaat al beter. Nog even dan naar school ben benieuwd.
    ik spreek je nog je hoor nog van mij
    Ik heb de fotos gezien wel erg sneu hoor dat armpje is zeker een infuus. Ben blij dat het nou heel goed met haar gaat .
    groetjes lisette

#4089343 Quote

Heerlijk zeg, een frisse start, je meisje gezond, je nieuwe huis ingetrokken.
    Ik herken veel wat je zegt over Natalia die alle liedjes kanmeezingen.Lenthe ‘zingt’ vooral mee met K3, Samson en Kabouter Plop.Zo schattig hoe ze voor de tv staat te dansen!

Wens je onwijs veel geluk in jullie nieuwe onderkomen en welcome back!!!
    Groetjes Roos.

dotjuh
    Bijdrager
    #4089429 Quote

heyhey

bedankt voor jullie reacties.
    ja heerlijk, dat we nu lekker kunnen genieten!

met nathalia gaat alles nu weel helemaal toppie.
    al vind ik dat ze nog wel erg lang slaapt.
    sochtends van 9 uur tot half 12 (dan maak ik haar wakker)
    smiddags van 1 tot 4 (moet ik haar ook wakker maken)
    en savonds van 7 tot de volgende dag 7 uur/8 uur
    heb me voorgenomen om nog even te wachten, maar als ze begin sept nog zo veel slaap,
    ga ik toch weer even langs t ziekenhuis om te kijken of ze geen pfeiffer heeft ofzow.

oke, ze heeft natuurlijk ook wel veel meegemaakt in een maand tijd.
    ziekenhuis, bij mn ouders slapen een week en daarna nieuwe huis.

wakker houden is trouwens echt geen optie.
    ze gaat gewoon bij het traphekje staan en mama roepen dat ze naar bedje wilt.
    vorige keer heb ik haar 10 minuten bij het traphekje laten staan en toen ging ik kijken (ze was opeens zo stil), lag ze op de grond daar te slapen whahahahahaha

maar verder gaat alles helemaal perfect hier.
    voel me zo gelukkig gewoon.

@ lis wat schattig dat shanice” broer” zegt hihihi
    dat antwoorden herken ik ook wel.
    als ik zeg tegen nathalia “pestaap” kijkt ze me heel boos aan en zegt ze nee terwijl dat vingertje in de lucht gaat van past er op hoor whahahaha
    en als ik vraag wil je wat drinken zegt ze ja en loopt ze naar de koelkast.
    ze snapt alles dondersgoed, alleen t echt praten ziet ze nog niet zitten geloof ik 😛
    (ze zegt alleen maar ja, nee, baaah, da en papa en mama)
    spannend hoor, dat milton binnenkort naar school gaat 😀
    kijkt hij er al naar uit?
    en wat knap hoor, zonder zijwieltjes 😀

nou meiden, ik ga nog even verder lezen en dan (helaas) strijken.

liefs, do

Anninas
    Bijdrager
    #4089500 Quote

He do,

Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat in jullie nieuwe huis. Heerlijk toch.

Wat dat slapen betreft dat herken ik wel een beetje hoor. Het kan best zijn dat nathalia alles nog een beetje moet verwerken van de laatste tijd. Het is ook niet niks wat ze allemaal mee gemaakt heeft in een paar weken tijd. En die kleine hummeltjes verwerken toch het meeste in hun slaap.
    En anders inderdaad even navragen. Het kan ook zijn dat ze een tekort aan ijzer heeft, daar kun je ook heel moe van worden. Heb dit zelf vroeger ook een aantal keren gehad.

Groetjes Anne

vlijtige mama
    Bijdrager
    #4089510 Quote

Hoi Do,

lekker hoor dat je er weer helemaal bent.
    heb de foto’s net gezien op je hyves, je woning ziet er leuk uit.

Geef Nathalia nog even met haar vele slapen, kinderne kunnen daar nog best wel lang “last” van houden.
    Ze heeft heel veel meegemaakt achter elkaar, hou daar rekening mee.

Ik ben blij dat het allemaal lekker loopt en dat je nu weer vaker op het forum te vinden betn.
    Ga je 19-9 met de high-tea mee? Zie je mail

Liefs Monica

#4089916 Quote

Hoi hoi,

Misschien kan je even je huisarts bellen met de vraag of dit normaal is?
    Grappig om te zien dat ze al zoveel snappen en doen he?
    We hebben vorige week filmpje gemaakt dat Myrthe al traplopend kletst tegen mij. En op al mijn vragen (Ga je naar bed? Doe je voorzichtig) Krijg ik een JaaHaaa als antwoord hihi.
    Als we ene tweëe zeggen zegt zij hopee (hopakee)
    o jeetje is ook favoriet van haar.
    Heerlijk he dat kletsen. Heb je zin om een keer af te spreken en die meiden lekker samen te laten spelen?
    En heb je ook gereageerd op de high tea? Ga je mee?

Liefs Irene

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct