Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1333978 Genant Geen Sexgevoel

• Auteur

Nou meiden,

zoals de kop al zegt lekker genant onderwerp maar heb al sinds Daniel geboren is geen gevoel meer in mijn clitoris.
    Ben heel raar uitgescheurd toen, links door mijn kleine en grote schaamlip heen en achter mijn schaamlip heen omhoog langs mijn clitoris was het vel gebarsten.
    Je kan goed je best doen, hihi, maar klaarkomen lukt gewoon niet.
    Nu heb ik dit dus 2 maanden geleden aangekaart bij de huisarts omdat ik er gewoon meer van begon te balen, kreeg een verwijzing, en heb een oproep gekregen van een gynocoloog die er naar gaat kijken of het allemaal nog redelijk fatsoenlijk uitziet.
    Als hij het mankement kan vinden gaat hij er wat aan doen, en als het er “goed” uitziet en hij geen aanwijzing kan vinden word ik doorverwezen naar een seksuologe.
    Morgen moet ik dus naar de gynocoloog om half 11.
    Allereerst baal ik er ondertussen van dat seks gewoon niet meer leuk is, voor mn mannetje kan je het leuk maken en die geniet er lekker van en zelf heb ik er niets aan…
    Beetje knuffelen enzo is gewoon niet echt wat voor mijn man en vind dat zelf best moeilijk, hij probeert het soms ook wel, maar jah tis iets heel anders als lekker genieten van seks.
    Nu wilde ik dus graag dat hij morgen mee zou gaan naar het ziekenhuis maar hij ziet dat dus niet zitten.
    Baal er van dat ik nu alleen moet.
    Ziet er heel erg tegenop dat er zo een vreemde vent in je giegel gaat kijken!
    Ben zo zenuwachtig, ben blij dat ik het hier neer kan typen maar sorry voor het genante verhaal.

Hebben jullie geen problemen met seks enzo sinds je kind(jes) heb gekregen?

Liefs marina

#4089341 Quote

Hoi Marina,

lijkt me heel naar!!! Ook echt zo’n onderwerp waarbij het rood automatisch op je wangen komt, terwijl dat eigenlijk niet nodig is. Het is gewoon een lichaamsdeel, toch.
    Succes morgen! En ik neem mn man ook het liefst mee naar alle medische dingen. Dus kan je gevoel goed voorstellen.

Ik hoop dat er een oplossing voor jullie komt.
    Hier is sex niet zoals het geweest is. Ik heb gewoon veel minder zin. Maar pas een keer midden in de nacht… toen we toch wakker waren door een huilend kindje… had ik ineens zin…. en dat terwijl ons meisje een jaar is.

reisa
    Bijdrager
    #4089347 Quote

O niet leuk. Ook niet leuk dat je man niet mee wil. Een beetje support is wel fijn. En hij heeft er toch ook baat bij zou je denken.
    Heel veel sterkte!!!! En een gyn. kijkt de hele dag naar vagina’s niet echt bijzonder voor die man/vrouw.

Succes!!!!

#4089355 Quote

bibber… bibber… theoretisch weet ik dat die man dit puur technisch bekijkt, maar ik lig daar met mn benen in die steunen.
    Baal er gewoon van dat ik er alleen heen moet, zeker omdat ik er zenuwen voor heb.

liefs marina

#4089367 Quote

meid maak je niet druk.
    Kan me heel goed voorstellen dat je super zenuwachtig bent maar die mensen zijn daarvoor.
    Zeg het tegen die man/ vrouw en ze zullen je echt gerust stellen.
    En wie weet ziet hij het probleem zo en kan je aan geholpen worden.
    Van je man is het idd een beetje jammer Jullie waren samen zwanger hebben nu samen een kindje en eigenlijk ook samen een probleempje
    Ik vind dat hij er ook nu voor je moet zijn.
    (maarja mannen zijn soms rare wezens)

Laat even weten hoe het was ik hou morgen het forum iig speciaal voor jou in de gaten.

Gr en heel veel sterkte Lique

#4089407 Quote

hé succes straks hoor.
    Ik kan me voorstellen dat je het niet leuk vindt dat je man niet mee wil, ik zou da ook graag willen. De gyn stelt je sowieso wel op je gemak, daar hoef je je niet druk om te maken. Ik hoop voor jou/ jullie dat ze een makkelijke oplossing hebben.

Groetjes Danielle

dotjuh
    Bijdrager
    #4089424 Quote

hey meid

je zal het waarschijnlijk pas lezen als je terug kom van t ziekenhuis, maar ik wens je ook heel veel sterkte.
    helaas weet ik hoe je je voelt.
    jaja, nu komt mijn genante verhaal.

ook ik was uitgescheurd na nathalia haar geboorte.
    sinds die tijd is de sex gewoon niet lekker meer.
    het doet pijn! heel veel pijn!
    (9 van de 10 keer)
    mn clitoris is idd ook niet meer zo gevoelig als t was.
    mn borsten trouwens ook niet.
    ook heb ik littekenweefsel net naast t gaatje zeg maar, daarom doet t zo veel pijn.
    toen ik gehecht werd, zei mn vriend voor de lol (leuk grapje trouwens :@) doe maar een stikje extra, zodat hij weer trak komt te staan.
    nou, volgens mij hebben ze dat ook gedaan!
    bij de nacontrolle wilde die vrouw even kijken.
    ze zei dat ik er snel geen last meer van zal hebben.
    maar tot de dag van vandaag doet het dus nog steeds pijn, en ik vermoed dat dit ook niet meer over zal gaan.
    aan de ene kant begrijpt mn vriend het wel,
    maar aan de andere kant: het is en blijft een vent he.
    moet ook heel eerlijk zeggen dat t inmiddels ook tussen mn oren zit.
    ik ben gewoon bang. bang dat het weer pijn gaat doet (en ik dus de hele nacht loop te kreperen van de pijn)

nou ja, lekker onderwerp
    maar wilde je toch even laten weten dat je dus niet de enige bent hoor!
    nogmaals heel veel succes straks, en laat aub weten wat de gyn zei oke?

liefs, do

#4089460 Quote

Heej do,

dankjewel voor je verhaal, ben heel blij dit te lezen dat ik niet de enige ben, maar
    wat vervelend dat het echt pijn doet bij jouw, daar ik heb ik dan niet zoveel last van. maar dat lijkt me helemaal rot.
    het is misschien helemaal niets hor, maar je heb van weleda olie om je onderkantje mee te masseren (als je dat ziet zitten hor) en die maakt je velletje/ weefsel wat soepeler, misschien dat de pijn dan minder word omdat het weefsel soepeler word?
    Ik weet het niet, maar je zou het kunnen proberen, nee heb je en ja kan je krijgen….?

Ik ben vanmorgen bij de gyn geweest en heb mn verhaaltje gedaan, zij (heel blij dat het geen hij was) heeft gekeken en waarschijnlijk is er een zenuw doorgescheurd en daar kunnen ze dus niets aan doen, want zenuwen kunnen ze niet herstellen.
    Nu heb ik wel een verwijzing gekregen voor de sexuologe zij gaat kijken of er nog tips en trucs zijn waardoor ik wel wat meer kan voelen beneden.
    Zij gaf aan dat je het beste met zijn 2en kon komen maar ben bang dat mn man dat helemaal niet ziet zitten aangezien hij hier al niet mee naar toe wilde, ben dus heel benieuwd…

liefs marina

#4089465 Quote

Hoi Marina,

Ik herken jouw verhaal (gelukkig) niet. Wil je wel sterkte wensen met je afspraak bij de seksuoloog. Hopelijk heb je er wat aan!

Wat ik alleen echt niet begrijp, is dat je vriend hier helemaal niet aan mee wil werken. Kan daar best wel boos om worden. Wat iemand hier eerder al zei: je hebt samen een relatie, wordt samen zwanger, wordt samen ouders, en dan is dit ineens niet meer samen? Interesseert het hem dan niet dat jij geen lol meer beleeft aan seks? Nou, dat is dan snel geregeld: dan hij ook geen lol meer. Kom nou. Ik zou hem nog maar eens even onder zijn neus wrijven dat dit niet alleen jouw probleem is, maar ook de zijne. En dat jullie daar samen aan moeten gaan werken.

Ik hoor hier een paar mensen zeggen: tsja, het is een man en die wil ook wat. Maar vrouwen toch ook???

Hoop niet dat ik je nu kwets, het is je partner en je houdt van hem. Maar toch blijf ik van mening dat ik het niet vind kunnen dat hij je alles in je eentje laat doorlopen.

Succes verder!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct