Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1334038 Lachen

• Auteur

Hallo dames,
    helaas voel ik me al weer een tijd honds beroert.
    Telkens spugen helaas.
    Maar wat ik zo schattig vind als ik moet spugen en mijn dochtertje loopt in de buurt rond dan begint ze keihard te schatter lachen echt lief dat beurt dan gelukkig op en dan het idee dat ik er straks 2 mag hebben die zo lief zijn.
    groetjes jet

#4089393 Quote

Dit herken ik wel, mijn oudste is bijna 3 en die wil steeds een kus op mijn buik geven omdat dan de “au in mamma’s buik” over gaat. Heel lief.
    Ze weet niet dat ik zwanger ben, is nog veel te ver weg voor haar.

#4089435 Quote

heerlijk toch die kleine meelevende mensjes! sterkte nog even met je misselijkheid.

groetjes

#4089467 Quote

Wat schattig! Hoever ben je? Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen.

x Taraneh

#4089468 Quote

ben nu 10 weken en 6 dagen dus over 4 weken zal het wel weer over zijn.

#4089596 Quote

hope so.. ben nu 11,4 wk en merk nog weinig verbetering, maar weet uit ervaring dat het ineens over kan zijn.. Alles voor het goede doel! 😉

x Taraneh

#4089688 Quote

Wat schattig zeg, onze oudste dochtertje is nu 6 gaf gister allemaal kusjes op mijn buik, overal, want ze wist niet goed waar de baby nu lag hihi vond dat ook zo lief

twiki
    Bijdrager
    #4092128 Quote

Hihi lief he. Mijn dochter (2) geeft mij ook vaak zoentjes op de buik voor de baby. Zelf heeft ze ook een baby in haar buik zegt ze 😉

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct