Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1334053 Roze Wolk

• Auteur

Hoi hoi allemaal!

Even een berichtje vanaf mijn grote roze wolk!!!!!!!!
    Ik wil even laten weten dat het echt heel goed gaat. Ik voel me supergoed en met Isabelle en haar zusje gaat het ook heel goed. Ze drinkt lekker en onze kraamhulp is ook heel lief!
    Gelukkig hebben we niet al teveel bezoek. Dat is wel fijn, want zo rond 19 uur is het hier echt spitsuur!
    Charlotte krijgt zo het hielprikje. Best spannend…

Groetjes Babybelle

#4089411 Quote

Hey meiske!

Wat goed om te horen dat alles zo lekker gaat!! En wat fijn dat jij je zo goed voelt!

Geniet er maar lekker van!

liefs Saskia

#4089418 Quote

Hoi hoi,

Gefeliciteerd nog met jullie kleine meid.

Hoe gaat het met het slapen van Isabelle, wil ze nog bij jullie in bed ? Of is het over na de geboorte na zoals bij ons.

Veel geluk met elkaar !

#4089421 Quote

Hoi hoi,

Wat fijn dat het zo goed gaat! En dat spitsuur, haha! Dat hoort er echt bij 😉

Liefs Deb.

#4089482 Quote

Geef je BV? Fijn dat het allemaal zo lekker loopt!! Haha, heel herkenbaar, spitsuur. Ben benieuwd hoe dat gaat als volgend jaar de derde er is…..

#4089620 Quote

Nog gefeliciteerd met jullie tweede dochter Charlotte.
    En fijn dat je zo geniet van je roze wolk!!

#4089625 Quote

wat fijn dat het zo goed gaat!

Hoe vindt Isabelle het als je met Charlotte bezig bent? Gaat dat ook goed? Ik ben erg benieuwd hoe dat bij ons zal gaan…

groetjes Tamar

#4089629 Quote

Fijn dat het zo lekker loopt. En dat spituur…zucht dat blijft voorlopig zo.

Geniet lekker!
    lfs ing

#4089640 Quote

Geniet er van

groetjes moekje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct