Hoi dames,
Wat leuk, zoveel reacties. En zo snel! Bedankt daarvoor!
@Ninie: Ik weet zeker dat ze schrikken! Ik denk zelfs dat mijn moeder pas blij is als ze de kleine daadwerkelijk in haar handen heeft! Maar ik ken haar goed, dus uiteindelijk zal het wel goed komen. Het is nu alleen even moeilijk.
@Kiron: Me moeder vindt mij inderdaad te jong, de relatie te jong en ze denkt dat ik er de “risico’s” niet van in zie… Ach ik begrijp haar opzich wel. Alleen als ze me kent (en dat doet ze zeker) weet ze dat ik geen overhaaste beslissingen neem en volwassen ben voor mijn leeftijd…
@Anneloes: Een goed idee, bedankt voor de tip. Dat wilde mijn vriend ook doen, met de echofoto’s, misschien dat dat helpt. Fijn om te horen dat er mensen in dezelfde situatie zaten/zitten.
@Nicole: Wat goed dat ik hier meerder jonge dames tegen kom! De band met mijn ouders is goed, heel goed. Vooral met mijn vader (daarom is hij er “minder” op tegen). Mooi gedicht, misschien gebruik ik die wel! Bedankt.
@MissPing: Precies wat je zegt! Ze vindt me te jong, maar ze kent me, dus ze weet dat dit duidelijk een onwijs overwogen beslissing is, dat het kind onwijs welkom is en dat mijn vriend en ik er klaar voor zijn!
@Moonpoontje: Wat een gezellig berichtje! Je hebt gelijk! Ik ben er zelf heel enthousiast over, mijn vriend ook. Dus we gaan het samen vol enthousiasme en positief brengen. Ik denk dat ze in eerste instantie zeggen gefeliciteerd, maar dan toch nog even hun bezwaren gaan dicteren zeg maar. De enthousiasme zal misschien wel helpen.
Allen, bedankt voor jullie reacties, heeft me enorm geholpen!
Groet, Tes