Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1334110 De Zwangere Damens

• Auteur

Heej meiden,

hoe gaat het met jullie?
    Lees niet zo heel veel meer over jullie zwangerschappen hier, maar er waren er toch aardig wat zwanger.
    Patricia en roos hoe gaat het met jullie?

liefs marina

#4089522 Quote

Hoi Marina,

Kletsen over mijn zwangerschap doe ik het topic over de jan mama’s 2010. Hier klets ik over mijn zoontje van voorjaar 2008…misschien meer mama’s die dat zo doen???

Hier gaat alles goed, ben net over de helft en we hebben vrijdag een echo. Hopelijk is alles goed en zien we wat het gaat worden. Ben eigenlijk wel benieuwd.

Hoe is het met de rest van de zwangeren? Last van de warmte? Of valt het mee? Verder alles goed?

Groetjes

#4089542 Quote

Ik ben nu 25 weken zwanger en de hitte vind ik echt verschrikkelijk. Zifjon is lekker aan het peuterpuberen en ik ren dus de hele dag achter hem aan. Soms ben ik echt uitgeput en heb ik te veel harde buiken. Maar ach het hoort erbij zeggen we dan maar.

verder gaat alles goed en kan ik eindelijk van een normale zwangerschap genieten. We krijgen weer een zoon en dat vind ik geweldig 2 boys. Voor de rest ben ik niet veel meer op forum omdat ik gewoon bijna geen tijd meer heb en het nieuwe forum niet zoveel aan meer vind.

Veel lief van Mariska ,zifjon en nr 2

#4089547 Quote

Hoi Marina,

Ik ben nu 30 weken zwanger. Alles gaat goed maar vond het begin van mijn zwangerschap echt zwaar.
    Ik schrijf natuurlijk al nooit heel erg veel maar heb moeite om alles “draaiende” te houden dus lees ik vaak voor ik naar bed ga nog snel even en ben dan te moe om nog te reageren. Ook ik krijg nog een zoon. En hoewel ik hoop ook een keer de ervarring van een “meid” te krijgen ben ik echt heel blij. Wij hebben het nu al de hele tijd over onze jongens, 🙂
    Klinkt goed niet! Voel me sinds de 24ste week veel beter niet meer zo moody. Ik heb veel lol met Rosco nog even genieten van ons 2-en. Ik probeer wel een beetje duidelijk te maken dat er een broertje aankomt maar volgens mij gaat dit er niet echt in. Overmorgen heb ik een groei echt mijn baarmoeder loopt een beetje voor en nu willen ze even checken hoe groot de baby is. Dat vindt ik wel spannend maar andere kant is het natuurlijk ook een kans die kleine frummel te zien. Ik hou je op de hoogte. Ps Wilde jij nou een keukentje maken voor je zoontje? En is hij al af?

#4089665 Quote

Hoi,

Ik klets inderdaad ook over de zwangerschap meer op maart 2010 forum,

Ik voel me niet top al 5 weken niet ik ben nu 11 weken zwanger.
    Ik heb veel last van Micraine,Hoofdpijn en duizelingen mijn bloeddruk is ook steeds te laag….
    En heb inderdaad ook erg veel last van de warmte….
    Ik werk dan nu even halve dagen vanwege de micraine aanvallen.

We hebben vorige week een echo gehad super!!! daar kwam uit dat ik 10 maart ben uitgerekend laat dat nou net de verjaardag van Nynke zijn hahaha!! hoe plannen we het!
    Volgende week gaan we lekker 2 weken met vakantie ik hoop dat ik me dan wat beter voel.

Liefs Zonnetje

#4089684 Quote

Hoi meiden,
    wat leuk om te lezen hoe het met jullie gaat.
    @mariska, het forum vind ik idd ook een stuk minder leuk maar vind het wel heel leuk om weer lekker te kletsen met iedereen.
    @czaar, rosco geniet wel zeker van al je aandacht?
    Ben idd bezig met een keukentje maken maar ben nog niet zover, hebben namelijk 3 weken vakantie gehad en voor de vakantie erg druk geweest.
    Dus we gaan nu gewoon rustig verder.
    @ zonnetje, wat vervelend dat je zo last hebt van alles, veel sterkte hiermee, en hoe krijg je de datum gepland, haha.
    Veel plezier op vakantie, en hopelijk rust je lekker uit.

Liefs marina

#4089718 Quote

hoi hoi marina
    denk dat je mij bedoelt???:)

ja hier gaat verder alles super djayden is nu net 3weken oud en slaapt al redelijk door krijgt zn flesje om 22.45 en komt dan rond 4.30a 5.uur weer voor het eerst dus we mogen niet klagen he

en hoe gaat het met jou>

groetjes

#4089764 Quote

haha jah bedoelde jouw,
    wist niet dat je bevallen was dus nog van harte gefeliciteerd, alles goed gegaan?
    Je mag idd niet klagen, hihi, erg lekker voor je dat hij toch grotendeels doorslaapt.

Hier is alles goed, ga in sept de antidepr afbouwen, en alles loopt hier op rolletjes, dus das erg fijn.

liefs marina

#4090242 Quote

zeker, die troep mn lijf uit en heerlijk mezelf zijn,

liefs marina

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct