Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1334110 De Zwangere Damens - pagina 2

• Auteur

zeker, die troep mn lijf uit en heerlijk mezelf zijn,

liefs marina

#4090520 Quote

Ja, en daar was ik…Sorry!Ben niet erg veel op ’t forum, nu bijna 35 weken, loop te puffen deze dagen ha ha!!!Zit veel op de bank, alle gordijnen dicht, tafel model ventilator op 20 cm van m’n gezicht, tja zo kom ik m’n dagen wel door ha ha!!
    Oudste 2 meiden zijn sinds deze week weer naar school en Lenthe vermaakt zich de hele dag zelf.Speelt uren achter elkaar heel zelfstandig, af en toe een broodje of fruitje erin en slaapt nog zo’n 3 uur in de middag, makkelijkste kind ter wereld, heb weinig waar ik voor moet zorgen.Tuurlijk elke dag 2 wassen draaien, maar manlief doetde rest, stofzuigt, brengt kids ’s morgens naar school en kookt ’s avonds.
    Maak me wel wat meer zorgen om het feit dat de baby nog niet gedraait is, weet dat ik nog enkele weekjes heb, maar de andere kids waren nu al een paar weken gedraaid en ingedaald…Moest al na gaan denken van verloskundige over een stuitbevalling of een keizersnee…help, maar zo had ik het niet voor ogen, na 3 kids via de natuurlijke weg dan de laatste via een keizersnee.Maar ja, wat moet moet…Volg sinds 2 dagen ‘Moxa-therapie’, een Chinese Kruiden Therapie wat er voor schijnt te zorgen dat babietjes die nog niet zij gedraaid zullen draaien.Erg vaag en zweverig, maar verloskundige raadde het aan, wetenschappelijk bewezen dus ik dacht, ik waag een gokje, heb ik er alles aan gedaan, nu de baby nog!
    Tot zover het zwangere Gooise tutje, hou je op de hoogte, nog een week of 3 a 4 gok ik, ik tel de weken al niet eens meer, maar de dagen!!!!
    Groetjes Roos.

#4090818 Quote

he roos,

ik herken je verhaal. kan alleen nog niet zo lekker onderuit als jou. Je loopt dan ook even voor op me.
    Ik vroeg me af of je misschien ook accupunctuur hebt overwogen om de baby te draaien. Ik heb hier zo veel succesverhalen over gehoord(zelf geen ervarring) Succes die laatste weken.

groet czaar

#4091463 Quote

Hoi Czaar,
    Kon ik maar lekker onderuit zitten hi hi!
    Het word de 4e, dus dan kan je met 34 of 36 weken niet met verlof.Maar heb alle buitenhuize activiteiten wel stop gezet, alleen de kids halen ’s middags van school doe ik nog.
    Heb inderdaad aan accupunctuur zitten denken, maar deze Chinese Kruiden Therapie geven accupuncturisten ook, alleen ik heb het via internet besteld.
    Mocht de kleine nou nog niet gedraaid zijn, over 1,5 week ga ik denk ik naar de accupuncturist, als het dan nog kan.Ben dan 36 weken, moet kunnen denk ik, als ik verhalen hoor dat babietjes met 38 weken nog kunnen draaien…
    Blijf het raar vinden, 3 kids draaien keurig, en deze is gewoon eigenwijs…zal wat worden…
    Dank voor de tip in ieder geval!
    Gr.Roos.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen