Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1334146 Nika Is Thuis

• Auteur

Nou, na een dikke week ziekenhuis mochten we vanochtend onze Nika (bijna 16 mnd) mee naar huis nemen. De bacteriële gewrichtsontsteking is onder controle; ze reageert enorm goed op de antibiotica en is eigenlijk weer helemaal de oude. Wel moet ze thuis nog minstens 4 weken aan de antibiotica en elke week bloed prikken en op controle bij de kinderarts. Maar ja, da’s natuurlijk peanuts vergeleken bij hele dagen en nachten tussen 4 muren in het ziekenhuis…

Vanmiddag gaan Nika en ik even gezellig wat boodschapjes doen, en vanavond gaan we een klein feestje ter ere van Nika’s thuiskomst vieren (als Isis thuiskomt van het kdv); ik ga slingers en ballonnen ophangen en we gaan frietjes eten!

Ik ben zo blij dat ik m’n gezinnetje weer compleet heb… de afgelopen week was echt behoorlijk pittig; ik was elke dag van 08.30 uur tot ca. 21.00/21.30 uur in het ziekenhuis, en Richard sliep er ‘s-nachts. Maar vanavond liggen we weer allemaal in ons eigen bedje… Heerlijk!!!!

Groetjes,
    Myrna mv Isis en Nika

#4089584 Quote

heerlijk nieuws zeg
    geniet maar van je feestje en alle bedjes die gevuld zijn vanavond!

pascal

#4089646 Quote

Fantatisch nieuws zeg! En wat fijn dat Nika zich ook weer helemaal de oude voelt!
    Heerlijk je gezinnetje thuis, ik hoop dat het een gezellig feestje is geweest!

Groetjes Hanneke

#4089653 Quote

Wat een goed nieuws!
    Er is niks heerlijkers danje gezinnetje lekker compleet thuis te hebben!

Hoop dat jullie een gezellie avond hebben gehad.

Groetjes Pally

#4089666 Quote

Wat een heerlijk nieuws! Fijn dat Nika weer lekker bij jullie thuis is.

Groetjes, Cathy

#4089931 Quote

Wat geweldig dat Nika weer thuis is!!! Aan je kindjes mogen ze toch echt niet komen!
    Mijn neefje (was toen 3) heeft ook een bacteriële gewrichtsontsteking gehad, in zijn kniegewricht. Na een heel lange antibioticakuur is hij weer helemaal opgeknapt, gelukkig! Maar weet nu wel hoe heftig dit is, zeker als je het meemaakt bij je eigen kindje.
    Beterschap!
    Groetjes, Noor mv Skip, Bo en Lot

#4090434 Quote

Wat fijn voor jullie allemaal!
    Lekker bijkomen en sterkte voor Nika.

#4090465 Quote

en hoe gaat met de kleine meid nu ze weer thuis is? fijn dat ze goed reageert op de medicatie. hopelijk is ze snel weer helemaal de oude!

liefs Jenneke

#4090481 Quote

Hee meiden, bedankt voor jullie berichtjes! Het gaat goed met Nika, we merken helemaal niets meer aan haar. Ze pakt de medicatie goed (ze vindt het super lekker!) en hebben dan ook hele goede hoop dat ze die vervelende bacterie definitief verslagen heeft. Als iemand het kan, is het Nika wel; klein, maar dapper!!!

Groetjes,
    Myrna

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct