Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1334176 Baby Namen

• Auteur

hebben jullie al namen?ikzelf had al gelijk een meisjesnaam,terwijl ik het gevoel heb dat het een jongen wordt! haha
    Ik zit nog te twijfelen tussen 2 jongensnamen,

groetjes 12 weken vandaag!

#4089528 Quote

Meisjesnaam weet ik al jaren.
    Jongesnaam, ik vind het een drama!

Maar heb nog even haha

#4089534 Quote

Hi!

Aangezien het 3 jaar heeft geduurd voor dat wij eindelijk weer zwanger raakten hebben wij ook lang genoeg de tijd gehad om hier over na te denken. Kort na de positieve test waren wij er al uit! De jongens naam staat al helemaal vast, de meisjes naam voor 99%.
    Voor een meisje vind ik het ineens super moeilijk omdat wij al een dochter hebben die we toen de mooiste naam hebben gegeven!

Liefs, Nicole mama van Delani en nu 10w4d zwanger

#4089540 Quote

mooie naam delani!

groetjes

#4089551 Quote

Dank je, dank je…. Dat vinden wij nou ook!

#4089553 Quote

wij zijn er absoluut nog niet mee bezig, hebben ook nog wel even de tijd zou ik zeggen.
    Ook ik vind jongensnamen een stuk lastiger dan meisjesnamen. We hebben al een dochter en een zoon, dus beide top 1 namen zijn al vergeven

#4089574 Quote

hallo!!

Hier staat de meisjesnaam al voor 99,9 procent vast. dit is degene die we al bij de eerste hadden, vinden we nog steeds leuk.
    De jongensnaam is drama!! bij ons was het de eerste keer al drama, we liggen daar niet echt mee op 1 lijn. ik ben van de korte stoere namen en mijn vriend van de 2-lettergreepnamen. mmm lastig dus!!( en de namen die ik met 2- lettergerepen wel leuk vindt, vindt hij niet leuk!!)

groetjes!

#4089595 Quote

Lastig he! De namen van mijn dochters vond ik niet lastig. We hadden beide keren geen jongensnaam waar we 100% achterstonden. Nu heb ik een Iraanse partner en willen we een naam die bij het uiterlijk van de kleine past, maar ook lekker bekt in het Nederlands.. Lastig. Een jongensnaam hebben we bedacht, die wordt het waarschijnlijk, maar een meisjesnaam! Namen die ik leuk vind, vindt mijn man helemaal niks. Lastig, lastig! Gelukkig hebben we nog ff ;-).

x Taraneh (11,4 wk)

#4089741 Quote

1 Jongensnaam weet ik al. Moet nog een tweede erbij bedenken en dan nog 2 meiden namen. Meidennamen vind ik een stuk moeilijker. De namen die ik leuk vind staan in de top 10 van meest voorkomende momenteel.
    Wil niet dat mijn kind in een klas zit waar nog 3 meiden met dezelfde naam zitten.
    En ik moet even kijken wel combinaties mooi zijn aangezien er 2 op komst zijn. En wil wel dat de twee namen een beetje bij elkaar passen.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct