Hallo,
Ik droom vanaf het begin al wisselend over een jongetje als over een meisje. beide zijn ze erg eigenwijs en hebben al vroeg een eigen wil (die eigen wil merk ik nu ook regelmatig door de duwen (harde duwen!!!! waarvan mijn buik duidlijk beweegt bij zo’n 20 weken)
In mijn droom vermaken beide baby’s zich goed. soms droom ik ook dat de kleine (op de leeftijd van een jaar of 6) precies doet wat ik die dag gedaan heb bv. de puzzel van 1500 stukjes maken.
de kleine schopt nu al de stukjes van mijn buik als ik die even als tafel gebruik.
Ook heb ik al een paar keer gedroomd dat ik achter een tweeling wagen loop. dit droom ik steeds vaker na de pretecho met 28 weken waar maar 1 kindje op te zien was.
Hoe dit komt weet ik niet, hebben jullie een idee? Komt dit mss onbewust dat een studente van de echoscopiste heeft gezegd ‘deze jonge dame werkt vandaag niet mee!’ terwijl bij de pretecho de vrouw het had over ‘deze knul heeft al aardige spierballen’ Even voor de duidelijkheid mijn vriend en ik wilde niet weten of het een jongen of een meid werd.
Groetjes Sweetygirl