Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1334232 Vandaag Wat Bloed Verloren

• Auteur

Ik zit nu op dag 17 en ben vandaag wat bloed verloren, daar schrok ik toch wel even van. Normaal, ook voordat ik de pil ging gebruiken, ben/was ik altijd precies om de 4 weken ongesteld en nu ineens dit?Ik was op mijn werk en had geen maandverband oid mee dus ik ben snel naar de dichtstbijzijnde drogist gerend. Het eerste was bruinig en daarna een klein beetje rozig bloed Geen helderrood gelukkig. Het eerste was vanmorgen om half 10 en nu is het bijna weg. Na half 10 was het steeds maar een beetje.

Pfff… spannend allemaal zeg..

Bij mijn eerste zwangerschap had ik dit ook maar dan in de 6e week, dat was toen waarschijnlijk de innesteling. Zou dat nu ook al kunnen? Volgens mijn berekening (als ik een cyclus van 28 dagen zou hebben) had ik 3 dagen geleden mijn eisprong.

Hebben jullie dit ook wel eens gehad in de 3e week?

Groetjes,

een beetje zenuwachtige Patricia

#4089711 Quote

Hoi Patricia,

Ik zit ook helemaal in de stress… Ben 36 en ALTIJD precies na 28 dagen ongesteld. Nu al een paar dagen buikpijn wat ik vroeg vond. Ik zou zaterdag ongesteld moeten worden maar om 00.00 uur gister (woensdag) had ik ineens wat bruin bloed. Vanmorgen nog steeds buikpijn en ik durfde bijna niet naar de wc. Maar helaas nog steeds (oud) bloedverlies… Ik ben best zenuwachtig. Kans op zwangerschap lijkt me nihil, want alleen als mn eisprong laat is geweest (3 a 4 dagen na dag 14) zou dat mogelijk zijn. Ik ben zoooo bang voor de overgang, want ik heb een enorme kinderwens. Helemaal na het mis gaan van een tweelingzwangerschap eind vorig jaar… Ik hoop dat iemand ons duidelijkheid of vertrouwen kan geven.
    Liefs,
    Delmira

#4089783 Quote

jeetje wat moeilijk hé meiden, sorry kan jullie niet helpen, maar hoop op een goeie afloop.
    Houden jullie ons op de hoogte?

Groetjes.

#4089804 Quote

Ik heb nog steeds die rare lage buikpijn die ik al vanaf maandagavond heb. Het is eigenlijk de hele dag aanwezig en af en toe is het echt behoorlijk pijnlijk. Vandaag ook weer een klein beetje bruin bloed verloren,gelukkig maar 1x.
    Moet nog 11 dagen wachten tot mijn NOD maar stik nu al van de zenuwen..

#4089873 Quote

Ik heb ook steeds buikpijn en vandaag echt erg bloedverlies. Ok, voor duidelijkheid toch maar even “ranzige details”… kleine tampon in 2 uur druipend en doordrenkt met donker bloed, grote tampon in de 3 uur daarna ook donker en doordrenkt,de 3 uur daarna weer een grote, niet geheel vol, maar ver opweg en aan wc papier na verwijderen geen bloed meer, urine erg helder.
    Ik vrees ongesteld, maar blijf het erg vreemd vinden, want ik ben altijd HEEL regelmatig. Kan de klok erop gelijk zetten en nu zomaar ruim 2 dagen te vroeg??? Kent iemand dit? Oh ja, ik heb wel zoals bij menstruatie erge hoofdpijn… tot misselijk worden aantoe.

#4090272 Quote

Hey meiden,

Wat verwarden allemaal hé.
    Ik had vorig maand in eens 4 dagen voor mijn NOD bruin bloed verlies, 3 dagen. Toen stopte het. Op mijn NOD gewoon ongi. Heel erg vreemd. Nu 2 dagen voor mijn NOD bruin bloed verlies wat is overgegaan in ongi. Ik was altijd regelmatig (zonder pil) maar sinds we weer zwanger willen worden is het in de war.

Ik kan alleen maar tegen jullie zeggen dat je moet af wachten, hoe moeilijk ook.
    Ik duim voor jullie dat het raak mag zijn.

Groetjes Marije

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4090417 Quote

tja, ik lijk hier alleen te zijn momenteel, maar toch een update… hele dag (zaterdag = nod) buikpijn maar pas net (iets voor 17.00) wat druppen bloed in de wc. Ik ben bang dat het straks toch nog weer terug komt. De hele dag wel in beweging geweest en geen drup… (gefietst, gelopen…) Maar nu net dus wel een paar… zouden dit wat “na-druppels” zijn of toch het begin van de “echte” ongi? Ik maak mezelf helemaal gek… Oh ja, ik ben ook steeds wat misselijk en mijn linker heup doet steeds een beetje zeurend, stekend pijn. Maar dat kan inmiddels alleen al wel van de stress komen… :-S

#4090482 Quote

Hey Delmira,

Vandaag is toch je NOD. Dan kun je gaan testen. Of wil je het nog afwachten.

Groetjes Marije

#4090515 Quote

vandaag is inderdaad mijn nod, maar omdat ik dacht dat het wel door zou gaan na donderdag en vrijdag, is het niet in me opgekomen om al een test in huis te halen. En om eerlijk te zijn durf ik ook niet zo goed. Nu is er nog een beetje hoop. Vandaag alleen een paar druppen tegen de avond… moest ik best “kracht voor zetten” ook nog. En daarna wat oud bloed. Wel steeds buikpijn. Ik weet niet meer wat ik denken moet. Ik ben zo bang dat ik mezelf “zwanger denk” omdat ik het zo graag wil… het zou weer zo’n teleurstelling zijn…tja… of niet natuurlijk!!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct