Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1334237 Kruidvat Test

• Auteur

Hallo, even mijn frustratie kwijt. We hebben al een kindje en hebben onlangs besloten om voor een 2e te gaan. Bij de eerste was ik al snel zwanger, ook al zat ik x jaar aan de pil. Nu na de bevallig is mijn cyclus best in de war, wat natuurlijk balen is. Maar toch leek het een tijdje vrij regelmatig te zijn (na 35 dgn). Nu zou ik vorige week dinsdag ongesteld moeten worden. Dat werd ik niet en omdat we behoorlijk aan het klussen waren, heb ik toch snel een test gedaan. Van de Kruidvat omdat ik ergens gelezen had dat deze test erg gevoelig is (en ook qua prijs valt die hartstikke mee:-)). Nu verscheen er een heel licht streepje, dus ik dacht, mooi waarschijnlijk ben ik zwanger. Na 3 dagen weer een test, het streepjes was nog steeds heel licht maar was er wel. Ik en mijn man blij…Dezelfde avond werd ik toch ongesteld (ben het nog steeds)…Ik was zo teleurgesteld! Natuurlijk weet ik dat we net zijn begonnen en dat er al mensen zijn die het al maanden/jaren proberen. Waar ik gewoon het meeste van baal is dat de test (in onze ogen) aangaf dat ik zwanger was en ik baal ook dat mijn cyclus toch weer niet regelmatig is. Pfff, sorry voor het lange verhaal…Wilde even mijn frustratie
    kwijt:-))) Ik wens iedereen heel veel succes bij het zwanger worden of zwanger zijn!

#4089592 Quote

Balen zeg dat je toch ongesteld geworden bent. Stom van die test dat die wel een licht streepje gaf. Streep = streep zeg ik altijd maar in dit geval gaf dat jullie dus wel valse hoop. Nooit meer kopen die Kruidvattest dus.

Succes met zwanger worden, hopelijk ben je het gauw!

groetjes Patricia

#4089608 Quote

Weet je zeker dat het geen innestelingsbloeding is????
    Want bij mij was de kruitvat 6 dagen voor me NOD ook positief en de cleurblue gaf dat 3 dagen later ook aan.
    Ik wil je geen valse hoop geven maar je weet maar nooit.

Sterkte en hoop echt dat je zwanger bent
    Mijn cyclus was ook na me eerste zwangerschap (bevalling) heel onregelmatig.

groetjes quinta

#4089648 Quote

Hi Gingie,

Ik ben natuurlijk geen deskundige en heb gelukkig ook geen ervaring met denken dat je zwanger bent en dat je dan toch ongesteld wordt. Wel lees ik veel en ik heb wel eens gelezen dat er een bevruchting plaats kan vinden, dat je dan dus ook positief test, maar dat het vruchtje uiteindelijk toch afgestoten wordt.

Ik snap jouw frustratie, maar ergens was wellicht dat vruchtje toch niet goed en is het daarom niet blijven zitten.

Ik heb zelf de Kruidvat test gedaan (2 in 1 verpakking) en die gaf inderdaad bij mij ook een superlicht streepje. Omdat deze test bijna over de datum was, vertrouwde ik het niet en heb ik de hele dure Predictor gekocht. Je zou zeggen dat dat toch een goede test moest zijn. En die was negatief. Ik baalde want ik voelde dat ik zwanger moest zijn. Een dag later toch maar weer de test van het Kruidvat gekocht (inderdaad omdat ik via internet had gevonden dat deze het beste uit de test kwam)en toen was deze wel hardstikke positief. Dus ik denk niet dat het aan de teststrip ligt.

Ik wens je heel veel succes met zwanger worden en hoop dat het niet al te lang duurt!

Gr. Tamara.

#4089786 Quote

pff.. balen zeg! Tja er wordt gezegd een licht streepje is ook een streepje, dus kan me voorstellen dat je al voorzichtig blij was!

Maar het verhaal van Tamara kan natuurlijk ook…

Succes met de volgende ronde dan maar weer, hoe moeilijk ook.

groetjes

SabineF
    Bijdrager
    #4089820 Quote

Ik heb van de week ook een 2 in 1 pak van de kruidvat gekocht! Las jou verhaal en dacht shit!
    Maar ik denk dat de mensen hier wel eens gelijk kunnen krijgen!

Ik duim voor je!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4089922 Quote

Hallo dames, bedankt voor jullie reacties! Ik kan me nu ook in het verhaal van Tamara vinden. Het is jammer maar wie weet lukt het de volgende ronde…

#4090225 Quote

hallo,

Je kan altijd de dokte bellen en het uitleggen, dan kunnen ze even bloedprikken dan is het gelijk duidelijk.
    Ik dacht nl bij mijn vorige zwangerschap ook dat ik toch ongesteld was maar het bleek een bloeding te zijn tegelijkertijd met mijn eisprong hebben we later teruggerekend met de gyn bij mijn eerste echo…

#4090599 Quote

hey hallo,

misschien was je ook wel zwanger, maar is het geeïndigd in een miskraam (ongesteld), dit gebeurt heel vaak….omdat het je menstruatie is verwacht je niet dat je dan zwanger bent geweest!!

je zou het eens aan je HA kunnen vragen!

wens je veel geluk en hopelijk ben je snel zwanger..

groetjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct