Hi Gingie,
Ik ben natuurlijk geen deskundige en heb gelukkig ook geen ervaring met denken dat je zwanger bent en dat je dan toch ongesteld wordt. Wel lees ik veel en ik heb wel eens gelezen dat er een bevruchting plaats kan vinden, dat je dan dus ook positief test, maar dat het vruchtje uiteindelijk toch afgestoten wordt.
Ik snap jouw frustratie, maar ergens was wellicht dat vruchtje toch niet goed en is het daarom niet blijven zitten.
Ik heb zelf de Kruidvat test gedaan (2 in 1 verpakking) en die gaf inderdaad bij mij ook een superlicht streepje. Omdat deze test bijna over de datum was, vertrouwde ik het niet en heb ik de hele dure Predictor gekocht. Je zou zeggen dat dat toch een goede test moest zijn. En die was negatief. Ik baalde want ik voelde dat ik zwanger moest zijn. Een dag later toch maar weer de test van het Kruidvat gekocht (inderdaad omdat ik via internet had gevonden dat deze het beste uit de test kwam)en toen was deze wel hardstikke positief. Dus ik denk niet dat het aan de teststrip ligt.
Ik wens je heel veel succes met zwanger worden en hoop dat het niet al te lang duurt!
Gr. Tamara.