Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1334417 Kan Wel Janken

• Auteur

Hoi meiden,

ik wil toch weer even bij jullie uithuilen. Maaike heeft nu de derde oorontsteking in zeer korte tijd. Is net weer paar dagen goed geweest en gisteren ging het weer mis. Ben al bij de ha geweest en die heeft nu toch maar weer een kuurtje gegeven. Nu hopen dat het wat langer helpt als een week. We hebben bijna vakantie en hoop dat ze er dan toch echt vanaf is.

Ook hebben we een verwijzing voor de KNO arts gekregen en nu dus maar wachten op een oproep. Hopenlijk kan dat snel maar ben ik natuurlijk weer vergeten te vragen.

Sorry voor de ellende maar ik zit er echt even helemaal doorheen. Moet volgende week zelf naar de kaakchirurg en daar zie ik ook al zo tegen op.

Groetjes
    Inge

#4089835 Quote

Hoi Inge,

Die oorontstekingen die zijn ook zo pijnlijk. Ik zou er ook gek van worden hoor na de zoveelste keer. Gelukkig heb je nu wel een verwijzing.
    En idd de kaakchirurg is ook zo’n man die je liever niet te vaak ontmoet.
    Hopelijk is alles tijdens je vakantie achter de rug en kun je weer lekker genieten.
    Voor nu beterschap met Maaike.

Groetjes Babybelle

#4089844 Quote

Hoi Inge,

Moedeloos en radeloos kun je van dit soort dingen worden. Arme Maaike, maar ook arme jij en Henk, want een ziek meissie is echt lastig.

Nog even een tip….
    Wacht niet op een oproep van de KNO arts, maar bel er gewoon zelf even achteraan. Dan kunnen ze er een beetje haast achter zetten. Ik doe dat ook altijd als we naar het ziekenhuis moeten. Voor de kids maar ook voor mezelf. Als ze niet snel een plekje hebben, dan kun je je telefoonnummer achter laten, zodat ze je kunnen bellen als er een plekje vrij komt.

Groetjes, Karin

#4089875 Quote

Hoi Karin,

Ik heb vanmiddag nog even teruggebeld en heb het nummer van de KNO poli liggen zodat ik zelf even kan bellen voor een afspraak. We hopen eigenlijk dat het in onze vakantie nog geregeld kan worden zodat Henk ook mee kan.

Ik weet namelijk niet of ik er tegen kan als ik zie dat Maaike in slaap gebracht wordt.

#4089921 Quote

Hoi Inge,

Ik heb zowel Eva als Bas onder narcose zien gaan. Bij Eva was ik 7 maanden zwanger van Bas, dus dat was emotineel wel zwaar, ook al ging Eva heel rustig onder narcose.
    Bas was héél boos, dus dat viel ook niet mee.
    Maar ik ben blij dat ik er bij beide bij was. Ik kan dat soort dingen dus juist niet uit handen geven (ja ik weet het ik ben een controlfreak).

Maar als je er tegen op ziet, dan laat je Henk toch met haar mee gaan. Het zal voor Maaike niet uit maken, als er maar een bekend gezicht bij is.

Ik hoop voor jullie dat het allemaal snel geregeld kan worden.

Liefs, Karin

#4089953 Quote

Hoi Inge,

Wat onwijs vervelend zeg dat ze het weer heeft. Hopelijk kan er snel iets worden gedaan door de KNO arts, want dit is gewoon enorm zielig!

dikke knuffel voor jullie allemaal

groetjes MAris

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct