Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1334425 Marissa Voor Modeshow Gevraagd

• Auteur

Marissa is samen met haar neefje gevraagd om een modeshow te lopen voor Lvis. Echt heel erg leuk. Zij zijn de kleinste die mee gaan lopen. Maar… het is wel de ochtend van haar verjaardag. Ze moet om 12.00 uur en de gasten komen om 14.00 uur. Ik denk dat we het toch gaan doen maar moeten nog wel even overleggen. Als we het doen dan volgen er natuurlijk foto’s

#4089778 Quote

Wow keigaaf meis!

Ben benieuwd hoe het gaat! En al zo snel nu idd! En ach da feestje kan smiddags een uur later toch ook wel!

X Saskia

#4089831 Quote

Hoi Linda,

Wat leuk! Ik zou het ook gewoon doen hoor! Is toch hartstikke leuk om een keer mee te maken en ook nog samen met haar neefje!

Groetjes Babybelle

#4089843 Quote

Leuk voor jullie!!

Persoonlijk zou ik mijn kinderen dat soort dingen niet laten doen. Die van mij luisteren daar ook te slecht voor, hahaha. En zeker niet op de eigen verjaardag. Maar goed, dat moet ieder voor zich weten.

#4089846 Quote

Leuk voor jullie!!

Persoonlijk zou ik mijn kinderen dat soort dingen niet laten doen. Die van mij luisteren daar ook te slecht voor, hahaha. En zeker niet op de eigen verjaardag. Maar goed, dat moet ieder voor zich weten.

#4089904 Quote

Hoi,

Ik zelf zou dan de verjaardag op een andere dag doen, maar dat is natuurlijk je iegen keus !

Wel leuk hoor dat ze is uit gekozen als je haar dat graag wil laten doen.

Veel succes

#4089951 Quote

Wat gaaf! Ik had pas nog op een ander topic gevraagd aan je of je al wat had. Ja dus! Leuk en de foto’s moeten we natuurlijk zien!

X Maris

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct