Hallo meiden,
Ik heb 8juli een miskraam gehad met 6 weken en 5 dagen.
Het was voor ons het eerste kindje, dus erg verdrietig geweest.
Ik kreeg met 8 weken en 5 dagen een echo en kwam erachter dat het hartje niet klopt en de grootte van het kindje kleiner was dan de bedoeling is. Het kindje zat dus al twee weken levenloos in mijn buik. We hadden besloten dat ik op 9juli een curretage zou ondergaan. Op 6juli kreeg ik lichte bloedingen, maar geen stolsel, ’s avonds werd het iets meer en de volgende morgen afspraak gemaakt in het ziekenhuis om te kijken of alles weg was. Maar uiteindelijk moest ik om: 16.00uur in het ziekenhuis zijn en er kwam nog een spoedgeval tussendoor en was toen pas 16.55uur aan de beurt. Ondertussen in een drukke wachtkamer veel buikpijn en rugpijn gekregen, niet goed te houden. Ben toen naar het toilet gegaan twee keer achter elkaar en toen kwam het kindje daar. Was wel erg moeilijk dat het in het ziekenhuis gebeurde.
Wel fijn dat het allemaal spontaan kwam en alles bekeken is en het schoon was. Na nog geen vier weken werd ik alweer ongesteld. Normaal gebruik ik clomid. Nu dus weer twee weken afwachten voor de 1e ronde.
Iedereen succes!!
Liefs van Patries.