hallo,
ik heb zelf een dochertje van 4 maand maar ik kan mij nog goed heugen dat mijn dochtertje dat in het begin ook had telkens maar willen drinken en de hele tijd bij je willen zijn ,op een gegeven moment word dat onzettend zwaar want je wilt af en toe wel eens een momentje alleen en rust.
Bij ons was het zo toen de kraamverzorgende er nog was sliep ze goed overdag ,in eigen bedje, maar savons en snachts wilde ze niet in eigen bed slapen dan krijste ze de kop eraf! en dan probeerden we wel eens om haar te laten huilen maar ze hield dat gerust bijna een uur vol!! nou, ik kan je vertellen das nniet om aan te horen!
op een gegeven moment ben ik na 3 a 4 weken op de fles over gegaan en langerzamerhand werd het toen beter. en het is echt zo je moet ze toch echt een keer in eigen bedje leggen en dan maar een tijdje laten huilen en elke dag steeds weer opnieuw.je zult zien dat het na een paar dagen /2weken al een stuk beter gaat.
maar 4weken is nog erg klein en wil je kindje denk ik nog graag bij je zijn,dat is een vertrouwd gevoel .
Je moet haar er dadelijk aan laten wennen dat ze alleen” moet slapen , en in haar eigen bedje,zo heb je later minder problemen.
nu is onze dochter 4 maand en gaat nu al een aantal weken zonder te huilen naar bed,ze weet dan gewoon dat het tijd is om te slapen.
Ze slaapt dan niet altijd gelijk soms is ze dan nog wel een half uur aan het brabbelen.
Echt de tijd komt vanzelf dat je kindje een stuk makkelijker gaat worden.
succes!!
groetjes Ilse mv Finn