Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1334450 Papa Ziek

• Auteur

Ik werd net gebeld door mijn zus dat ons vader longkanker heeft. Hij is op dit moment naar het ziekenhuis om met de arts de behandel methodes te bespreken. Op dit moment weet ik dus nog niet veel meer. Maar denk dat ik weinig op het forum zal zijn voorlopig. Dan weten jullie waar ik mee bezig ben

#4089826 Quote

Och meiske toch…………….
    Wat een K*Tnieuws.
    Hopelijk is het allemaal te behandelen op een zo prettige manier voor jullie pap…..

Ik denk aan je….sterkte

Liefs Saskia

#4089833 Quote

Ow Linda, wat een verschrikkelijk nieuws. Ik wens je veel sterkte. Hoop dat er een goede behandelmethode voor je vader is, maar ook dan valt het natuurlijk niet mee.
    Ik begrijp dat je minder actief zal zijn op het forum. Als je behoefte heb aan een gesprek weet je ons te vinden.

Veel liefs
    Babybelle

#4089841 Quote

He bah, dat is naar zeg!! Ik wens je veel sterkte!

#4089918 Quote

Das enorm naar nieuws. Veel sterkte meissie!

lfs ing

#4089950 Quote

Ah linda wat erg zeg…. Hopelijk kan het goed behandeld worden. Als je je hart wilt luchten kan dat altijd!

dikke kus Maris

#4089957 Quote

hoi Linda,
    echt klote zeg! Ik hoop dat er nog voldoende mogelijkheden zijn voor je vader. Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen en als we iets voor je kunnen doen dan doen we dat met liefde. Laat het maar weten.

liefs Tamar

#4090041 Quote

Hoi Linda,

wat een rot nieuws zeg, ik hoop voor jullie dat er nog een behandeling mogelijk is.
    Sterkte in deze zware tijd.

groetjes chimene

shivana2505
    Bijdrager
    #4090117 Quote

Hey Linda,

Wat erg, ik wens je veel sterkte!

Groetjes,
    Shivana

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct