Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1334473 Wishfull Thinking

• Auteur
  • SabineF
    Bijdrager

Hoi hoi

We zitten nu in onze eerste ronde en toch kan ik er niets aan doen dan maar hopen dat het meteen raak is. Wie doet dat niet! Maar nu heb ik sinds 3 dagen mega gevoelige tepels, ze doen gewoon echt zeer als je ze aanraakt! Heeft iemand hier ervaring mee?? Ook heb ik 2 dagen geleden buikpijn gehad die ik normaal heb als ik ongesteld moet worden maar dan toch ietsjes anders..
    Ben ik nou gek of bestaat er toch een klein kansje???

#4089828 Quote

Een kansje bestaat natuurlijk altijd, maar ik heb ook gevoelige tepels als ik in mijn vruchtbare periode zit tot ik ongesteld ben een paar dagen. Krampjes kunnen ook je ei zijn wat je voelt…..

je weet niks zeker tot je een positieve test in handen hebt….sommige mensen lukt het al na 1 ronde…dus wie weet 😉

SabineF
    Bijdrager
    #4089830 Quote

ik heb nooit gevoelige tepels gehad, in al die jaren dat ik ongesteld ben geweest. vandaar dat ik zoiets had van 🙂 en ik moet officieel de 23ste ongesteld worden dus mn ei zal het wss ook niet geweest zijn! heb de test al in huis liggen 🙂

#4089855 Quote

hoi,

ik heb sinds ik gestopt ben met de pil ook altijd gevoelige tepels voordat ik ongesteld moet worden..meestal een week van te voren al..maar meer dan afwachten kan je niet!
    succes!

zonnetje

#4090072 Quote

Hallo,

Volgens mij is het normaal het wishfull thinking….ik moet zelf ook nog 10 dagen om te kunnen testen,,en ik heb al een paar dagen last van mijn baarmoeder,,,,geen gevoel zoals bij ongesteldheid echter anders,,,,en ook ik doe dus aan wishfull thinking….

Hoop doet leven zullen we maar denken..Veel succe sin ieder geval..

Gr. Mama van binkie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct