Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1334485 Bedanken

• Auteur

Hoi,

Even jullie hulp gevraagd! De kraamverzorgster is hier zaterdag voor het laatst en we willen haar bedanken met een mooi cadeau. Ook willen we in het ziekenhuis nog iets afgeven als dank voor de zorg tijdens de bevalling.
    Hebben jullie ideeen of gaven jullie niks?

Groetjes Babybelle

#4089840 Quote

Wij hebben de kraamhulp een bos bloemen en een etosbon gegeven voor alle goede zorgen. De verloskundigen hebben we een mooie plant voor in de praktijk gegeven.

Ziekenhuis zou ik niet weten. Je zou misschien een doos chocolade kunnen brengen zodat alle diensten ervan mee kunnen genieten?

#4089948 Quote

Ik heb het kraambureau gebeld en gevraagd wat ze echt leuk vond. En ze hield van lezen, dus een boekenbon gegeven. En geen bloemen want daar hield ze niet van,

groetjes Marids

#4089949 Quote

Hai,

Onze kraamverzorgster hebben we een grote bos bloemen gegeven.

De ivf poli waar we een paar jaar hebben gelopen kregen een grote pot snoep (pot Xenos) en dat vonden ze erg leuk! Zo kon iedereen er een beetje van meegenieten.

gr.Ing

#4090091 Quote

Aan het zh heb ik niks gegeven, ik was daar maar zo kort.
    aan de kraamverzorgster heb ik een foto gegeven me Jesse en haar er op en 2 vaasjes met bloemetjes er in.

Gr Linda

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct