Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1334497 Keizersnee Dames

• Auteur

Hallo meiden

Ik vroeg mij af of er meerdere meiden nog last heeft van hun buikwond.
    Ik namelijk wel heel veel zelf en het is vaak geirriteerd en ziet het er heel rood uit. Ik heb ook vel over buik hangen wat waarschijnlijk niet meer goedkom.
    Ik heb het weleens met mijn ha besproken over een buikwandcorrectie en ook mijn verzekering.
    Ik zou het zelf moeten betalen ook al is het medisch. Dat kost zo 4000 tot 5000 euro dat heb ik dus niet.
    Hoe is het bij jullie?

groetjes lisette

#4089856 Quote

Hai Lisette,

Jeetje zeg het verbaasd me dat het bij jou nog rood en gevoelig is. Ik heb echt nergens last. Je moet echt heeeeeeeeel goed kijken om te zien dat ik een keizersnee heb gehad. Je ziet er eigenlijk niks meer van. Ik heb ook geen last van vel wat over mijn buik hangt. Als dit wel zo was (en ik was helemaal klaar met baren ;o)) dan had ik denk ik ook wel een buikwandcorrectie laten doen. Balen dat het zoveel kost zeg en dat je het ook nog zelf moet betalen.
    Als ik jou was zou ik toch even naar je litteken laten kijken. Het klinkt volgens mij niet goed hoor, nu nog rood en gevoelig…..

Succes in ieder geval.

X Trudi

#4089885 Quote

Mijn 1e was een keizersnee, nu 7,5 jaar geleden alweer. Ik heb ook nog een hele tijd last gehad hoor, niet zo zeer van litteken op zich, maar met tijden een gevoelige beurse buik. En ik heb nu hele delen van mijn buik die geen gevoel meer hebben als ik er met mijn vinger overga. Het litteken is ook wat dikker, alsof er een draad op ligt.
    En bij mij blubbert er ook vel overheen, ben zowiezo al wat aan de dikke kant, maar mijn arts zei ook dat je dat nooit meer weg gesport krijgt, idd alleen operatie zou helpen.
    Bianca

#4089886 Quote

irritant forum, heb ik heel verhaal geschreven is het weer weg ???? grrrrrrrrr

#4089887 Quote

heej lisette,
    heb geen keizersnede gehad maar dit klinkt idd niet goed.
    zei de ha ook niets over het feit dat het nog rood en geiiriteerd is?

liefs marina

#4089894 Quote

Hallo

Het is dan flink aan het smetten dan krijg je weer een zalf en je moet het gewoon schoonmaken elke dag. Ik sproei het ook elke dag met de douchekop.
    Soms als milton of shanice bij mij komen zitten en gaan schuiven heb ik zo last ervan ik ben het echt zat. Maar ja ik ga straks weer sporten als milton naar school ga en probeer gedeeltelijk het weg te werken maar net als bianca zeg helemaal weggaan doe het niet. Bij Milton is mijn wond nog na 10 mnd opengegaan moest toen terug naar de gyn ben toen 2 minuten binnengeweest hij heeft gekeken als het niet vanzelf dichtging na 2 weken moest ik terugkomen en zouden ze het openmaken als ik het goed had begrepen maar toen is het vanzelf dichtgegaan. Kreeg toen wel een rekening gepresenteerd van 120 euro voor 2min binnen viel onder eigen risico.

groetjes lisette

#4089937 Quote

heej .lisette,

wat goed helpt tegen smetten (hebben er in het verpleeghuis ook snel last van)
    is goed drogen en dan insmeren met bijvoorbeeld zinkzalf.
    Sudocreme is een prettige zalf hiervoor.
    Zelf zou ik zeggen; smeer het zowel smorgens als s’avonds in en als het er dan mooi uitziet alleen na het douchen en bij erg warm weer een xtje extra tegen het zweten.
    Ik vind het echt vervelend voor je!

sterkte ermee,
    liefs marina

#4090241 Quote

heej patricia,
    succes in de sportschool en ik hoop dat het helemaal gaat lukken voor je,
    en met een platte buik vallen straks grotere borsten weer mooi op! hihi

liefs marina

#4090135 Quote

ik begrijp dat het gewoon ronduit rot is, dat de mensen zeggen ; kijk eens wat je ervoor terug hebt is gewoon geen vergelijking.
    Tuurlijk wil je, je kindje nooit meer kwijt voor een mooie buik maar ondertussen loop je er wel mee.
    Ik wens je veel sterkte toe, en hoop dat het ooit nog goed komt voor je,

liefs marina

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct