Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1334679 Sport - pagina 2

• Auteur

Hoi Samiera,

wat een leuk idee voor een topic. Volgens mij heb ik dat ook nog niet eerder gezien.

Ik doe aan duiken. Om de week ga ik op woensdagavond in het zwembad trainen en dan vaak op zondag een duik. Maar dat doe ik niet elke week. Henk duikt namelijk bij dezelfde vereniging en ik wil niet voor elke keer een oppas regelen dus het gaat een beetje om en om.

Momenteel ben ik met een opleiding bezig en ben ik dus wel bijna elke zondag aan de waterkant te vinden.

Verder heb ik veel gedanst, gebadmintond en gefitnissed. Maar met Maaike heb ik daar geen zin in en natuurlijk ook geen tijd meer voor.

Groetjes
    Inge

#4090033 Quote

zal ik zelf dan ook maar beginnen!!

Ik speel voetbal en train elke maandag en woensdag op zaterdag hebben wij altijd een wedstrijd!!

Nu ben ik voorlopig gestopt ivm me zwangerschap maar hoop daarna weer te beginnen

Groetjes Samiera

#4090298 Quote

Ik sport op mijn werk, verplicht, dus daarnaast doe ik niets aan sport. Vind er ook niks aan!

#4090333 Quote

Hai,

Leuk om te lezen wat iedereen wel/niet aan sport doet.
    Ik sport niet en vind dat wel jammer. Wel probeer ik elke week een avond met een vriendinnetje zo’n 15 km te gaan fietsen en zwem ik af en toe. MAAR allemaal te weinig om er een goede conditie van te krijgen.

Ik heb het hellp syndroom gehad bij de tweelingzwangerschap en nu 7 maanden later heb ik pas weer de energie om met Veerle op de fiets naar de stad te fietsen/zwemmen etc. Wil straks weer gaan hardlopen, maar ik moet nog even wachten op groenlicht van de huisarts. Heb volgende week de laatste check.

Gr. Floor

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen