Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1334719 Dagen Aftellen

• Auteur

Hallo dames,

Even een berichtje,,,zijn er nog meer dames die de dagen alweer aftellen om te kunnen testen..Wij zijn bezig in ronde 1 voor onze tweede en help, ik weet nu weer wat voor een stress het was om die dagen te gaan zitten wachten tot je NOD komt,,,,nog 10 dagen en dan kunnen we gaan testen….zijn er nog meer dames die aan het aftellen zijn????

Gr, Mama van binkie

#4090090 Quote

hier ook aan het aftellen!! maandag as is mn nod, dus pff… maar ben nog helemaal niet moe, want ik wel herken van mn 2 andere zwangerschappen en verder voel ik me ook niet ‘anders’.

Voelen jullie al iets? Of is mss nog wel vroeg hé?
    Vorige rondes, zit nu in ronde 6na mn miskraam dacht ik mn borsten te voelen, maarja die blijk ik dus voor mn ongi dus ook te voelen…!!!

Ach zeker weten doe je het natuurlijk pas als je ongi komt. (of niet!!!)
    Ik hoop met jullie mee dat de dagen lekker snel gaan.

groetjes.

#4090110 Quote

Ik ben ook aan het aftellen. AL houd ik in mijn achterhoofd dat het deze maand weer niet gelukt is. Ik merk dat ik het een beetje begin om te geven. Houd er steeds meer rekening mee dat er voor ons geen 2e kindje in zit. We zitten nu in ronde 8 na mk. Toen ik zwanger was was het ook in ronde 8, maar helaas kreeg ik toen een mk met 5 weken. Toen ik zwanger was van de eerste was ik in ronde 4 zwanger. Moet wel zeggen dat ik de laatste dagen mega moe ben en futloos, maar ja dat kan ook van het warme weer komen.
    A.s donderdag is mn NOD, maar had afgelopen maandag mn ei(ovulatietest gebruikt) dus ik ga niet testen voor ma de 31e.
    Succes allemaal met wachten

#4090111 Quote

Ik ben ook aan het aftellen. AL houd ik in mijn achterhoofd dat het deze maand weer niet gelukt is. Ik merk dat ik het een beetje begin om te geven. Houd er steeds meer rekening mee dat er voor ons geen 2e kindje in zit. We zitten nu in ronde 8 na mk. Toen ik zwanger was was het ook in ronde 8, maar helaas kreeg ik toen een mk met 5 weken. Toen ik zwanger was van de eerste was ik in ronde 4 zwanger. Moet wel zeggen dat ik de laatste dagen mega moe ben en futloos, maar ja dat kan ook van het warme weer komen.
    A.s donderdag is mn NOD, maar had afgelopen maandag mn ei(ovulatietest gebruikt) dus ik ga niet testen voor ma de 31e.
    Succes allemaal met wachten

#4090124 Quote

Hey!

Ik ben vooral benieuwd wanneer ik het wordt! Hopelijk niet natuurlijk, maar door die rare dgn van vorige maand weet ik het niet! Maar aftellen doe ik stiekem natuurlijk ook.. EN idd wat een gedoe het wachten, was ik vergeten! Mijn NOD op 30 dgn is pas op 5sept. dus dat duurt nog ffies.. Succes allemaal!!! 😀

Liefs MamaSun

#4090136 Quote

Hallo,

Ik zou as zondag mijn NOD moeten hebben. ERg spannend dus. Ik voel al een paar dagen mijn borsten en dat heb ik nog nooit gehad. Mijn buik voelde alsof ik ongi moest worden, maar tot nu toe nog niets. Ik heb al 2 testen gedaan en beide negatief. Wachten dus.
    Veel succes allemaal, die dagen voor je NOD duren altijd zo lang.

Gr Bubbles

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4090139 Quote

Hallo,

Wij zitten ook pas in ronde en en hebben al een dochtertje van net 2 jr oud. Afgelopen week was mijn eisprong maar ik twijfelde wel heel erg welke dag dat nou geweest moest zijn! Nu maar afwachten, maar goed, ronde 1 pas!!!! Volgende week op vakantie dus tijd en ontspanning genoeg om het in ronde twee nog eens te moeten proberen?! neem voor de zekerheid wel een test mee in de toilettas 😉

gr Jon

#4090167 Quote

Jaaa hier nog iemand die de dagen aftelt!
    Vanwege lange laatste cyclus (32 dgn) heb ik mijn NOD nu ook na 32 dagen gezet en dat is over 6 dagen! De cyclussen ervoor was het 29 dagen en dat zou as maandag al zijn …Dus vanaf maandag tot donderdag zal ik heel vaak naar het toilet gaan om te checken!!!
    Voel me ook nog niet anders. Wat ik wel voel is een heel sterk verlangen naar een tweede kindje dus ik hoop echt heel erg dat het nu raak is. We hebben het naar mijn idee vaak genoeg gedaan (ma, woe, do en vrij en had op donderdag een positieve ovutest en vrijdag niet meer) maar anders gaan we de volgende ronde nog meer klussen!!!

Succes allemaal en we houden elkaar op de hoogte!!!!

#4090219 Quote

Hai,

Wij ook.. nu al in ronde 7 en wachten blijft vreselijk,,
    Zondag mijn NOD..

Succes!

Grtjs, Marjoleine

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct