Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1334730 Angelsound

• Auteur

Ben ik weer …

Ik heb via mp een angelsound gekocht. Zijn er nog meer meiden die dit hebben en wat vinden jullie ervan? Ben natuurlijk ook heel nieuwsgierig vanaf wanneer ik het hartje kan horen. De verkoopster zei dat zij vanaf 10 wk beet had.

Groetjes, Marijne

#4090096 Quote

uhm ik weet niet goed wat dat is,kan je daarmee het hartje horen?dat lijkt me wel leuk

groetjes

#4090100 Quote

Ik heb het hartje gister gehoord met een dopler bij het echocentrum. Ben 9 weken 5 dagen.

#4090103 Quote

Tien weken is echt vroeg! De vk waar ik zit doet het met de doppler zelfs liever niet voor de 14 weken, gewoon omdat je het hartje vaak nog niet kan vinden. Dus echt, als je nog even niets hoort, maak je geen zorgen!

#4090120 Quote

toen ik afgelopen dinsdag bij de verloskundige was kon ze het nog niet goed horen. Toen was ik 9+2. Dus betwijfel het dat dat met die angel sound al met 10 weken wel te horen is, terwijl het met de apparatuur van de VK niet lukt.
    Ik had ook even gekeken op internet voor een angel sound, maar het bedrijf zelf geeft aan 12-14 weken.

#4090318 Quote

Ik vond 10 wk ook al zo vroeg. De VK hier wil het ook echt niet voor 12wk proberen omdat anders de kans groot is dat ze het niet kan horen. En haar doptone is vast sterker dan de angelsound.

Ach we zien het wel, voor 12 wk heb ik er geen verwachtingen van, kan het alleen maar meevallen.

Fijn weekend!

#4090421 Quote

oww waar heb je die onder gevonden op marktplaats???

ik wil er ook heel graag 1 maar tot op heden nergens kunnen vinden:S:S

gaaf hoor

bij de eerste hoorde de vk het hartje al met 10 weken met een doptone ben benieuwd mag as dinsdag eerst echo en dan vk en ben dan op 1 dag na 9 weken…..

groetjes kleutermama

#4090558 Quote

hoi marijne

ik heb idd al 1 echo gehad met 7 weken en 2 dagen en nu met 8 weken en 6 dagen:D

eerste is via de gyn gegaan eerste controle meteen een echo en deze is via de vk…

ik heb idd nu een bedrijf gevonden die die angelsounds verkoopt voor 25 euro nieuwe dus heb er 1 besteld!!! bedankt

daan

#4090641 Quote

Laten jullie even weten wat jullie ervaringen zijn? Of heeft iemand er al een? Ben wel benieuwd, lijkt mij ook wel leuk!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct