Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1334744 Wie Doet Dit Nog Meer Tips Welkom

• Auteur

Hoi meiden,

Heb echt tips en adviezen van jullie nodig.
    Ik hoop dat niemand van jullie dit herkent wat ik nu op ga schrijven want het is heel smerig.

Anne-Sophie doet steeds alles uit in bed. Dus: pyama. ondergoed of romper. EN HAAR LUIER!!!
    MET POEP!!!
    Ze zit er dus helemaal onder en ook haar bed enz. detail zal ik besparen.
    maar wat kan ik hier tegen doen? Elke keer word ik echt boos op haar en zeg dat het neit mag. Dan zegt ze : nee maar vervolgens doet ze het de volgende keer gewoon weer.
    Nu haal ik haar tegenwoordig zodra ik haar hoor uit bed zodat ik de minste kans heb op deze viezigheid. Maar soms heb ik haar nog neit gehoord en is ze toch weer helemaal uitgekleed met als gevolg dat alles er weer onder zit.
    Doen jullie kids dit ook (hoop het niet voor jullie)
    maar wie o wie heeft de gouden tip???
    luierbroekjes en strikslips helpen niet. Want als ze het niet uit krijgt gaat ze gewoon met dr hand erin en smeert ze het lekker overal (sorry voor het vieze verhaaltje)

Ik hoop op hele goede tips.

Groetjes Marianne

#4090279 Quote

Hey,

Hier ook geen oplossing en gelukkig ook geen ervaring met Sam. Maar wel ervaringsdeskundige. Ik heb het als klein kind zelf gedaan. Ik peuterde de luier uit elkaar (vies of niet, maakte niet uit) en stopte de stukjes in mijn neus en oren. Ik zal eens vragen hoe ze dat toen opgelost hebben.
    Veel succes ermee!!

Groetjes van een andere viespeuk

#4090107 Quote

Hoi Marianne,

Hier gelukkig ook een kindje die dat (nog) niet doet. Kan me voorstellen dat dit dus echt ongewenst is. Ik wist eigenlijk helemaal geen oplossing voor dit probleem maar vind die van karin wel erg goed. Dan kan ze haar pakje niet uit en dus ook niet bij haar pamper. Misschien is dat het proberen waard. Succes met je kleine smeerpoets

liefs Linda

#4090108 Quote

Hoi Marianne,

Hier gelukkig ook een kindje die dat (nog) niet doet. Kan me voorstellen dat dit dus echt ongewenst is. Ik wist eigenlijk helemaal geen oplossing voor dit probleem maar vind die van karin wel erg goed. Dan kan ze haar pakje niet uit en dus ook niet bij haar pamper. Misschien is dat het proberen waard. Succes met je kleine smeerpoets

liefs Linda

#4090109 Quote

Hoi Marianne,

liefs Linda

#4090137 Quote

Hoi Marianne,

Benthe doet dit zelf niet, maar ik heb een kindje op mijn werk die dat ook doet.

Ik heb eigenlijk maar één tip en dat is een slaapzak achterstevoren aan in bed. Dat werkt beter dan een pyjama. En verder schijnt het een fase te zijn, waarin ze hun lijf en ontlasting willen ontdekken. Kan helemaal geen kwaad, want als ze zich daar van bewust wordt, kun je over een tijdje ook goed met zindelijkheidstraining gaan beginnen.

Succes er mee, en hopelijk werkt mijn tip.

Groetjes Martine

#4090151 Quote

Hoi Marianne,

Dat die lieve, mooie Anne-Sophie dit doet zeg!!!!!! BAH!! (hihihihihihi)
    Ik weet ook geen tips…, maar vind het wel een grappig verhaal! (niet voor jou natuurlijk)
    Zo grappig wat onze peuters allemaal kunnen doen he! Zo leren we van elkaar! Ben benieuwd of het straks over gaat. Het lijkt me nu trouwens wel een beetje te warm zo’n pyama met knopen op de rug, maar als het straks wat koeler is, kan het een goede oplossing zijn.

Groetjes Babybelle

#4090193 Quote

Ooooooooo wat erg, gatsie, gelukkig doet Jesse dat niet.
    Slaapzak met de rits op de rug werkt denk ik niet,want Jesse krijgt zo zijn slaapzak los, dan zal jou dochter dat ook wel kunnen.
    Idd de tip van Karin lijkt me goed,!Of de pyama met veiligheidspelden vast maken of een romper aan met een onderbroek er over. Of speelgoed in bed leggen zodat ze afgeleid is?
    of een pyama kopen in 1 geheel, of de slaapzak vast maken met een veiligheidsspeld.

succes, laat je weten hoe het gaat,

Gr linda

#4090228 Quote

bedankt voor de tips

Er komt nog een probleem bij.
    Ons meisje heeft het altijd heel snel warm en zweet veel.
    dus ik kan niet teveel aan doen bij haar.
    Slaapzak MET veiligheidsspeld krijgt ze ook zelf open.
    Maar kan idd die pyamapakken eens proberen. maar dan moet het eerst wat minder warm zijn.

Groetjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct