Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1334744 Wie Doet Dit Nog Meer Tips Welkom - pagina 2

• Auteur

Hoi Marianne,

Hier gelukkig ook een kindje die dat (nog) niet doet. Kan me voorstellen dat dit dus echt ongewenst is. Ik wist eigenlijk helemaal geen oplossing voor dit probleem maar vind die van karin wel erg goed. Dan kan ze haar pakje niet uit en dus ook niet bij haar pamper. Misschien is dat het proberen waard. Succes met je kleine smeerpoets

liefs Linda

#4090108 Quote

Hoi Marianne,

Hier gelukkig ook een kindje die dat (nog) niet doet. Kan me voorstellen dat dit dus echt ongewenst is. Ik wist eigenlijk helemaal geen oplossing voor dit probleem maar vind die van karin wel erg goed. Dan kan ze haar pakje niet uit en dus ook niet bij haar pamper. Misschien is dat het proberen waard. Succes met je kleine smeerpoets

liefs Linda

#4090107 Quote

Hoi Marianne,

liefs Linda

#4090279 Quote

Hey,

Hier ook geen oplossing en gelukkig ook geen ervaring met Sam. Maar wel ervaringsdeskundige. Ik heb het als klein kind zelf gedaan. Ik peuterde de luier uit elkaar (vies of niet, maakte niet uit) en stopte de stukjes in mijn neus en oren. Ik zal eens vragen hoe ze dat toen opgelost hebben.
    Veel succes ermee!!

Groetjes van een andere viespeuk

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen