Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1334753 Yes

• Auteur

hoi meiden,

nou heb zulk geweldig ieuws gekregen vandaag!!
    sinds ik mijn maagbandje heb en aan het afvallen ben worden mijn bloedsuikers ook steeds beter….
    heb 3 maand geleden mijn medicatie veranderd gekregen en daar kon ik niet zo bet tegen en ben toen gestopt met de medicijnen op eigen initiatief omdat ik de arts niet kon bereiken hiervoor,heb wel steeds mijn bloedsuikers geprikt en deze bleven goed, ben daarna eigenlijks vergeten om het door te geven en moest vandaag dus voor controle…..
    vorige week moest in bloedprikken en urine inleveren en vandaag hoorde ik dus dat mijn nuchtere bloedsuiker op 4.8 zat en het gemiddelde van de afgelopen 6 weken 6.0 was!!!!! dus helemaal goed……… en dat zonder medicatie
    ze dacht om te gan stoppen met de medicatie en toen schoot het me te binnen!! oeps……vergeten te zeggen, ben al 3 maand gestopt
    nou ze wist niet wat ze hoorde en had echt zoiets van, maar dit is da ja geweldig!!
    moet in nove nog een keertje komen en als alles dan weer zo goed is pas over een half jaar, en dan kan ik naar 1x per jaar!!!
    en ben dan officieel geen diabeet meer…….
    ben dr helemaal trots op ……..

liefs ilona

#4090106 Quote

WOW wat goed! Wat afvallen wel niet doet met je lichaam he!

Super, je zult jezelf wel flink stukken beter voelen nu!

Nou geniet ervan en een prettig weekend!

Gr Saskia

shivana2505
    Bijdrager
    #4090113 Quote

Dat is mooi!
    Geniet er lekker van en alvast een prettig weekend!
    Groetjes,
    Shivana

#4090153 Quote

Dat is wel een heel positief gevolg van je maagbandje! Ik kan me voorstellen dat je er heel blij mee bent.
    Fijn hoor, dat het zo goed met je gaat!

Groetjes Babybelle

#4090255 Quote

Zo dat is goed zeg! Dat is nog eens een groot extra voordeel van je maagbandje, super.

groetjes en hou vol
    Tamar

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct