Thanks, marije, jullie dus ook weer aan het proberen zwanger te worden?
Ja Sandra het valt niet mee als het langer duurt, helaas weet ik daar alles van.
Niemand wil het z’n leven laten beheersen maar ja het is elke maand wel een teleurstelling.
In november 2005 ben ik gestopt met de pil.
Bij Ninthe* was ik in ronde 8 zwanger, ik had een super zwangerschap, helaas werden wij kei- maar dan ook echt kei-hard van onze roze wolk afgesmeten bij de 20-weken echo, we kregen te horen dat we een meisje verwachten die niet kon leven buiten mijn lichaam. Ninthe* had de ergste vorm van Spina Bifida (open ruggetje) en ze is bij 21wk + 5 dgn zwangerschap op 18-11-2006 geboren en is na een uur overleden.
Ik bleef vloeien, en ben in januari 2007gecurreteerd op placenta resten, ik ben 1x ongesteld geweest en was weer zwanger, helaas bij 6wk kreeg ik een miskraam….we stonden na anderhalf jaar nog steeds met lege handen, waren 2 zwangerschappen en een engeltje rijker….maar onze wens was een kindje om voor te zorgen.
Uiteindelijk ben ik in augustus 2007 zwanger geworden van Nova, zij is gezond en wel geboren op 21 mei 2008.
Ik bedoel dus te zeggen dat ik zo gigantisch druk bezig ben geweest met zwanger worden omdat onze wens op de meest verschrikkelijke manier verstoord werd, dat ik het nu rustiger aan probeer te doen, Nova is er eindelijk en ik wil haar niet de dupe laten worden van mijn hormonen…
Liefs Randy