Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1334872 Voorstellen Misschien Oude Bekenden

• Auteur

Hallo dames,

Ik ben Randy 28 jaar, heb een dochter Ninthe* (geboren en overleden op 18-11-2006) en een dochter Nova (21-05-2008).

En jawel…we zijn op 7-8-9 getrouwd en ik heb 9-8 mijn laatste pil ingenomen, we hopen dat het voor ons is weggelegd om een derde kindje te mogen krijgen.
    Met Nova had ik heel erg veel haast om zwanger te worden, we waren dichtbij geweest maar onze kinderwens was maar gedeeltelijk vervuld.
    Nu heb ik dat niet, we zien wat de toekomst ons brengt, de wens is zeker aanwezig maar ik wil blijven genieten van Nova en niet alles laten beheersen door een eventuele nieuwe zwangerschap.

liefs Randy

#4090267 Quote

Hey Randy,

Ik ken jou van het van het mei 2008 forum. Wat grappig dat ik je hier weer tegen kom.

Gefeliciteerd met jullie trouwen.

Groetjes Marije

#4090370 Quote

hallo,
    welkom hier!
    Ik probeer het zwanger worden ook niet te veel te laten overheersen, maarja na ongeveer een jaar is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

succes in ieder geval!

Groetjes!

#4090492 Quote

Thanks, marije, jullie dus ook weer aan het proberen zwanger te worden?

Ja Sandra het valt niet mee als het langer duurt, helaas weet ik daar alles van.
    Niemand wil het z’n leven laten beheersen maar ja het is elke maand wel een teleurstelling.

In november 2005 ben ik gestopt met de pil.
    Bij Ninthe* was ik in ronde 8 zwanger, ik had een super zwangerschap, helaas werden wij kei- maar dan ook echt kei-hard van onze roze wolk afgesmeten bij de 20-weken echo, we kregen te horen dat we een meisje verwachten die niet kon leven buiten mijn lichaam. Ninthe* had de ergste vorm van Spina Bifida (open ruggetje) en ze is bij 21wk + 5 dgn zwangerschap op 18-11-2006 geboren en is na een uur overleden.

Ik bleef vloeien, en ben in januari 2007gecurreteerd op placenta resten, ik ben 1x ongesteld geweest en was weer zwanger, helaas bij 6wk kreeg ik een miskraam….we stonden na anderhalf jaar nog steeds met lege handen, waren 2 zwangerschappen en een engeltje rijker….maar onze wens was een kindje om voor te zorgen.

Uiteindelijk ben ik in augustus 2007 zwanger geworden van Nova, zij is gezond en wel geboren op 21 mei 2008.

Ik bedoel dus te zeggen dat ik zo gigantisch druk bezig ben geweest met zwanger worden omdat onze wens op de meest verschrikkelijke manier verstoord werd, dat ik het nu rustiger aan probeer te doen, Nova is er eindelijk en ik wil haar niet de dupe laten worden van mijn hormonen…

Liefs Randy

#4090670 Quote

hai Randy,
    ik begrijp je helmaal.. Je verhaal lijkt erg op die van mij (wil beetje anoniem blijven omdat ik wat bekende op het forum heb) alleen begonnen onze zwangerschappen met een gezonde zoon.
    Na 9mnd waren we (gepland/gewenst) weer zwanger, maar deze zwangerschap mocht maar 19wk duren. Spontaan vliezen gebroken… (pech noemen ze dat)

Na een periode van rouwen en rust leken we dr na 5mnd weer voor te willen gaan, maar toen liet een volgende zwangerschap 6rondes op zich wachten.
    Deze is met 8wk geindigd in een miskraam. En dus nu ook al weer in ronde 6.
    Natuurlijk genieten we van onze zoon, maar willen zo graag ons gezin verrijken.

gr. San.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct