Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1334879 Gestopt Met De Pil En Helemaal Van Slag

• Auteur
  • serina
    Bijdrager

Sinds ik 3 weken geleden gestopt ben met de pil lijkt het wel of mijn hele lijf van slag is, steken in mijn buik, borsten en af en toe misselijk, is dat normaal dat je daar zoveel last van hebt??

#4090231 Quote

hoi,

dat kan, het is toch een hormoon wat je innam en wat je lichaam nu in ene niet meer krijgt, het moet het nu uit zichzelf gaan doen en dat kan met hele rare dingen gepaard gaan.
    Het kan natuurlijk ook door je eigen adrealine komen omdat jezelf wel weet waarvoor je gestopt bent met de pil…hihi…

Je moet maar zo denken, dat gevoel gaat vanzelf wel over, je lichaam moet gewoon even alles zelf ordenen…

Gr. Randy

#4090475 Quote

Ik ben zelf ook net een week gestopt met de pil en werd opeens een dag ongesteld, heb ook last van misselijkheid en soms ook duizeligheid. Dus dat zal er wel allemaal bijhoren. Hopelijk word dit minder. Zelf hoop ik dat mijn gewicht naar beneden gaat zonder de pil. Ik heb overgewicht en ben in het begin met de pil minimaal 8 kg aangekomen, dus dat ik best veel.

Succes!

Gr. Victory

#4090577 Quote

Nou bij mij begon er ook een heel feest in mn lichaam zeg… ben nu 5 weken geleden gestopt, last van hoofdpijn, duizelig, misselijk, zere borsten, ongesteldheid gevoel maar niet ongesteld worden, buikpijn in onderbuik enzovoorts… maar toch gewoon netjes ongesteld geworden. Dus al die dingen waren bij mij gewoon echt ‘ontpillen’. Al heb ik het al best lastig ervaren, na mijn eerste ‘normale’ ongesteldheid was alles weer over!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct