Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1334910 Voorstellen

• Auteur

Hallo,

Ik ben Marije 36 jaar. Ik heb 2 zoontjes: Gidio is 5 jaar en Kyan is 15 maand. We zijn nu bezig met nummer 3.
    In middels zijn we al in ronde 3 beland. Mijn cyclus is in de war. Na de geboorte van Kyan ben ik niet meer aan de pil gegaan omdat we graag nog een nummer 3 willen en ik al op “leeftijd” ben. Ik heb altijd een cyclus gehad van 26 dagen. Sinds we bezig zijn met zwanger worden is het de ene keer 29 dagen dan 26 en nu 24 dagen. Wel weer typisch hoor.

Groetjes Marije

#4090369 Quote

hey hallo,

ik ben 30 en nu in ronde 7(na een miskraam) voor ons tweede kindje. Omdat we een miskraam hebben gehad (na 6rondes) voelt het alsof we al een jaar bezig zijn…

Mijn zoontje is 2jaar en een broertje of zusje voor hem zou natuurlijk super zijn!

Welkom in ieder geval hier!

groetjes.

#4090470 Quote

Hallo ik ben Victory,

Ik ben 27 jaar en ga voor mij eerste kindje. Ik vind het superspannend! Ik ben net een week gestopt met de pil.

Welkom!

#4090493 Quote

Leuk dat jij er ook weer bent haha…Nova is nu 15mnd + 1 dag (haha) en ook wij weer volop bezig…

#4090517 Quote

ik ben 36 en heb een sterke kinderwens. Helaas niet in een hele stabiele relatie… Hoop op een “gelukkig moment” … juiste tijd, juiste plaats… Het is wel de man van mijn dromen. Ik ben een jaar geleden zwanger geweest, maar dat is na 10 weken tot mijn verdriet niet goed afgelopen.

Bloempje27
    Bijdrager
    #4090648 Quote

Adviesje van mijn kant: om de 2 dagen gaan vrijen dan loop je je ei nooit mis!

xxx

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4090763 Quote

hallo,

ik ben ilona en ben 27 jaar, heb 2 kindjes larissa van 7 en sander van 4, we gaan nu voor ons derde kindje , en we zijn bezig in de eerste ronde,

vanmorgen getest en er was een heel licht streepje zichtbaar,, !!!?? zou het dan nu al raak zijn?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct