Hoi Sonja,
Het is natuurlijk sowieso altijd even wennen. Feline is ook altijd meer vermoeid na een dag kdv. En van vriendinnen waarvan de kinderen alleen naar psz gaan hoor ik ook dat ze heel lang slapen ’s middags. Dat wordt wel al minder bij hun (kinderen zijn ook pas een tijdje 2 jaar)
Ik zou wel proberen of je ouders haar niet weg kunnen brengen op een dag dat ze bij hun is en eventueel dan die andere ochtend als je zelf vrij bent, zodat je tijd voor jezelf hebt.
Dan is t wat beter verdeeld en kan Danielle uitslapen. En ik zou zeker vragen of er misschien op andere dagdelen wel jongere kinderen zitten. Feline gaat in september over naar de peutergroep op het kdv en dan is zo weer 1 van de jongste. Ben er zelf nu blij mee, want ze trekt zich aan oudere op. Met praten en motoriek enzo.
Nou lang verhaal, maar goed ik zou t nog even aankijken en eventueel de dagen veranderen. Oh ja enne natuurlijk niet onbelangrijk: wat vindt Danielle ervan? Heeft ze t wel leuk daar? Want het is natuurlijk wel een goede voorbereiding om met andere kindjes te spelen voor ze naar de basisschool gaat (al duurt dat nogl lang, maar toch!)
De meeste kindjes gaan tegenwoordig naar psz of kdv en dat is denk wel belangrijk om niet buiten de groep te vallen op de basisschool, qua omgaan met andere kindjes.
groetjes Maris
ps ik hoop dat je wat hebt aan mijn ellenlange verhaal hahaha