Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1334954 Heeft De Drogist

• Auteur

ook van die vroegtesten? Ik zie ze wel op internet maar die kan ik niet bestellen want ik heb geen IDeal. Wie weet dit?

#4090310 Quote

BIj sensitest kan je vroege testen bestellen en daar kan je betalen dmv een overschrijving vooraf. In het verleden heb ik wel eens een vroege test gekocht bij de etos. Dus ze zijn ook in de winkel te koop.
    Succes

#4090313 Quote

Ja die heb ik bij ons bij de Etos zien liggen. De verkoopmedewerkster vertelde dat het dezelfde testen zijn als een huiarts bijvoorbeeld gebruikt. Kan je niet meer wachten??

serina
    Bijdrager
    #4090476 Quote

vanaf wanneer kan je je testen dan

#4090516 Quote

hihihi Patricia, ga je toch al testen? Ik ben juist het tegenovergestelde… vandaag mijn nod maar bijna geen bloedverlies tot nu toe… donderdag en vrijdag wel. Heb je bij dat andere onderwerp gelezen wat ik van een oud VIVAforum had gehaald? Ik durf nu juist nog niet te testen omdat ik bang ben voor een teleurstelling… Hou liever nog even hoop…
    Wel even laten weten hoor!!!

#4090722 Quote

ik ga zaterdag of zondag testen denk ik.

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4090905 Quote

Hallo ook ik heb een vroegtest besteld,,,ik kan woensdag gaan testen (op zijn broegst) ben zeer benieuwd…

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct