Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1335062 Ik Zoek Saskiavs77

• Auteur

hallo saskia

ik ben al even naar je op zoek…
    we hadden op het oude forum een onderwerp overgewicht en zwanger worden maar helaas is dat nu weg???
    ik wou je nog even zeggen dat ik 3 juli ben bevallen van een dochter Maud. Ben erg benieuwd hoe het nu met jou gaat en wat jij hebt gekregen?
    hopelijk hoor ik snel wat van je…

gr joke

#4091529 Quote

Hoi Joke,
    Van harte gefeliciteerd. hihi, ik was op zoek naar jou 🙂 Hoe gaat het met de kleine Maud?
    En met jou?

Groetjes

#4091664 Quote

ha

tis me wat zeg, dat nieuwe forum. ben je van naam veranderd? zie dus dat je een dochtertje hebt? jana. leuke naam.
    Met mij aan maud gaat het goed! Maud weegt alweer 5.3 kg. en was gisteren 58 cm lang. gaat echt snel joh. was alles goed gegaan met de bevalling?
    Ik ben ingeleid geworden omdat ik hoge bloeddruk had met 38 weken. maar ik zou het zo weer doen!! in 8 uurtjes is onze meid geboren.

gr joke

#4091677 Quote

sorry, ik ben er al achter…. bloemetje…..hihi ja jou bevallingsverhaal dat kennen we nog!! ik was net aan het denken, jana die naam komt me toch zo bekent voor, ff bij het oude forum gekeken en toen viel het kwartje… blond hé….
    Alles goed met Jana? Gaat echt snel hé.
    Ben alweer aan het werk of heb je nog even vrij?

gr joke

#4091682 Quote

De zwangere beautiful girl onder ons * * * ** * Glittersss * * * ** *

Mama v.Stijn, 30 jaar 2e ronde – 2e kindje Uitgerekend: 11 mei 2009
    Nanda, 31 jaar Z oon 1e ronde – 2e kindje Uitgerekend: 11 juni 2009
    Debby, 26 jaar 1e ronde – 1e kindje uitgerekend: 23 juli 2009
    Saskia, 29 jaar 1e kindje uitgerekend 07-08-09
    Donja, 26 jaar 3e ronde na mk – 2de kindje uitgerekend: 20-08-09
    Chanaty, 28 jaar 7e ronde- 2de kindje uitgerekend: 23-10-09

Baby geluk in 2009!

Op 7 januari is Tijgetje bevallen van een zoon Jonah

Op 13 april is Ester bevallen van een ZOON

Op 24 april is Nathalie bevallen van een dochter Gwen

op 28 april is bloemtjes bevallen van een dochter Jana

op 14 mei is fleur bevallen van een dochter noa

Op 13 juni is Maaike sanne bevallen van een zoon Jurre

Op 3 juli is Joke bevallen van een dochter Maud

#4092593 Quote

Hi Joke,
    Hier gaat het goed hoor.
    Ik ben alweer vanaf 1 juli aan het werk.
    Jana was toen 9 weken, ben erg vroeg weer moeten beginnen. Maar het gaat super, we hebben ons ritme mooi te pakken, en Jana is echt een heerlijk kind 🙂

Mooi is het he? Een baby.

Liefs

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4092647 Quote

tis echt niet te geloven wat je er voor terug krijgt! soms erg moeilijk, vooral als ze hun dag niet hebben, maar zo geweldig!!!! echt een wondertje!!
    ik zit trouwens ook op hyve. moet je maar eens kijken ik heb er foto’s op staan. joke kuijsten. ben wel een beetje benieuwd hoe groot jana ondertussen al is…. Ik moet er echt nog niet aan denken om alweer te gaan werken. maud is nu 8 weken…. ik hoef pas 2 november te beginnen. heb nog vakantie erachter aan.
    groetjes!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct