Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

kinderwagens

• Auteur

ik heb al een kinderwagen van mn zoontje van 5 maar nu zat ik op marktplaats en zag een gave aanbieding van bugaboo een nieuwe voor 400 of 500 euro!!!!!!

en ik heb een ford ka en dat zijn de enige wagens die erin kunnen dus heb er meteen 1 besteld haha
    mijn man heeft een honda civic dus daar past wel meer in maar toch ik ben doordeweeks alstijd thuis toch fijn als ik weg kan dan he:D:D

ben helemaal happy met mn zwarte bugaboo

hebben jullie al iets in gedachte???

#4092296 Quote

Ik heb een 2 N-Joy nog van Renske, moet alleen een maxi cosi aanschaffen

#4092298 Quote

Ik heb een 2 N-Joy nog van Renske, moet alleen een maxi cosi aanschaffen

#4092332 Quote

Ben ook heel blij met mijn groene bugabootje. Echt een superkar!

#4092363 Quote

Ik wil deze keer ook een bugaboo. De Bee welteverstaan. De vorige wagen die wij hadden was echt een onding. Wat ik me afvraag, zijn deze bugaboo´s van marktplaats nog met die luchtbanden, of zijn dat al die banden die niet lek kunnen?

Liefs, Nicole

#4092384 Quote

Hoi, ik wilde eigenlijk Marktplaats afstruinen, staan vaak best degelijke wagens op, voor veel minder geld. Voor mij is 400 euro nog steeds een rib uit mijn lijf…

Groetjes

#4092385 Quote

Maar weet dus eigenlijk niet wat goede merken zijn en wat niet.

Iemand tips/ideeen…

Marye
    Bijdrager
    #4092399 Quote

Ik ga voor de easywalker duo deluxe 🙂

#4092479 Quote

deze aanbieding is van een outletstore en is dus een nieuwe bugaboo!!!

die banden zijn altijd luchtbanden de grote dan tenminste!!!

ik had altijd een grotere auto een renault laguna maarja toen kreeg mijn man een grote leasebak en tja dan blijf ik ook niet groot rijden wantja ik rijd alleen bij ons in breda en omstreken en dan zuipen ze toch net iets meer als een klein wagentje vandaar

en mn man zei doodleuk nou dan kopen we een auto aan de hand van de kinderwagen maar hoeft nu dus niet meer hihi is dit een goedkopere oplossing

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct