Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Mamavanbinkie

• Auteur

Heb je al getest? ik wel maar dat was veel te vroeg dus negatief..

#4092510 Quote

Ik denk dinsdag. Maandag is mijn nod als het goed is maar ik weet het niet zeker omdat ik pas een maand geleden met de pil gestopt ben. Toen ben ik dus in de stopweek ongesteld geworden en daarna zijn we gaan klussen dus ik heb gok gewoon dat ik een nette cyclus van 28 dagen heb maar ik weet het niet zeker. Ik heb helaas geen vroegtest in huis. Menn… ben zenuwachtig joh… Is het nu voor jullie ook de 1e ronde? (misschien al eens gevraagd maar weet het niet meer)

Groetjes Patricia

#4092523 Quote

Voor ons is het ons tweede kindje, maar dat maakt het niet minder spannend. Ook voor ons is dit de eerste ronde, ik was wel al drie maanden gestopt met de pil en had echt precies een cycles van 28 dagen dus daar heb ik nu ook op gegokt….bij onze eerste was het in ronde twee raak, terwijl ik niet eens mijn cycles wist,,ja het is echt spannend,,maar ach het weekend is zo voorbij,,,indien ik zondag nog niks zie dan ga ik geloof ik maar eens na mijn eerste niet ongi dag testen,,,dus na dinsdag,,,spannend spannend

mamma van binkie

#4092535 Quote

Voor ons is het ook het tweede kindje. hoe oud is die van jullie nu? ons zoontje is 5,5. Bij hem was het in de derde ronde raak. Ben benieuwd…

#4092541 Quote

Hoihoi!

Sorry dat ik stoor in jullie prive-gesprek, maar wilde ff vertellen dat ik in precies dezelfde fase zit als jullie! Ook wij gaan voor ons tweede kindje. Onze zoon is nu 14 maanden. En ook wij zitten in onze eerste ronde na het stoppen met de pil. Gisteren heb ik een vroegtest gedaan die negatief was, helaas… Komende zaterdag mijn NOD!

Misschien leuk om verder te kletsen?

Groetjes,
    Marientje

#4092581 Quote

Leuk om te horen dat we allemaal in het zelfde schuitje zitten,,,,spannende dagen dus de komende tijd,,,ons zoontje wordt komende maand 2,5 jaar

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #4092677 Quote

Ja tuurlijk Marientje, gezellie!! Kom erbij hoor!

#4092733 Quote

Ook ik breek even in 🙂
    Ik zit ook in ronde 1 voor een 2e kindje. Heb al een zoontje van ruim 2,5 jaar.
    Ik weet mijn cyclus nog niet, maar zit vandaag op dag 28 en nog niks. Heb wel het idee dat mijn broeken al strakker zitten, kan dat al?
    Maar wacht nog wel een weekje met testen want ik vind het anders wel heel erg snel!

Succes allemaal!

#4092750 Quote

Hallo allemaal,

Wat leuk allemaal rond dezelfde tijd, ik vind het hartstikke spannend,,,ik ben benieuwd bij hoeveel van ons het raak is,,,ik heb me bedacht dat ik echt niet kan wachten,,,morgenvroeg doe ik toch een vroegtest,,,moet op zich kunnen mijn eerste nod is dinsdag, is dus drie dagen ervoor…
    @mirjam78 leuk om te hoen ik ben net zo oud als jou,,,en mijn zoontje is ook ongeveer 2,5 jaar.
    @allemaal wel even laten weten he als jullie getest hebben!!!

mama van binkie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct