Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Plas opvangen?

• Auteur

Hay,

Ik heb gisteren een aantal testen besteld via internet en krijg die vandaag binnen…

Omdat ik ze dus via de post krijg en dat meestal in de middag is heb ik mijn ochtend urine opgevangen en in de koelkast gezet.

Maar blijft dat eigenlijk wel een aantal uren goed?

Valesca
    Lid
    #4092591 Quote

een aantal uren kan wel, alleen dan in een brandschoon potje of flesje bewaren in de koelkast

#4092595 Quote

Hay,

Bedankt voor je antwoord.

Ik heb het in een nieuw gekochte beker gedaan en met folie erover heen in de koelkast gezet.

Zit al met spanning op de postbode te wachten haha normaal was hij er al

Valesca
    Lid
    #4092609 Quote

hahaha spannend he !! zul je altijd zien…als je op iets wacht, komen ze later

heel veel succes meis 🙂 en laat het even weten hoor 😉

#4092671 Quote

Nou was negatief…maar het was ook een vroege test…dus heb nog een beetje hoop 😉

Na 10 mnd tijd word je toch wel erg ongeduldig wanneer het eindelijk zover is

Valesca
    Lid
    #4092710 Quote

jeetje, dat kan ik me voorstellen dat je dan wel eens een positieve test wilt hebben

ik zit in ronde 5 vlak voor mijn nod nu 😉 ook spannend dus

heb je last van kwaaltjes dat je al wilde testen? zou het gewoon op of net na je NOD nog eens proberen hoor 😉

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Delmira
    Lid
    #4095173 Quote

ja… en waarom moeilijk doen met ochtendurine? als je zwanger bent is dat ook wel te zien met urine van gewoon overdag… toch??

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct