Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Nekplooimeting gehad

• Auteur
  • twiki
    Bijdrager

Hai allemaal,

Net zoals toendertijd met de zwangerschap van mijn dochter hebben we dit keer een nekplooimeting laten doen. Toen was het een goede uitslag en dit keer ook gelukkig. We hebben een kans van 1 op de 7500 dat het een kindje met syndroom van Down wordt.
    Maar het leuke vandaag was dat onze baby tijdens de hele echo ontzettend actief was!
    Twee weken terug met de termijnecho was hij redelijk rustig, maar nu echt hyperactief! We hebben hem zien ‘zwaaien’, met de beentjes in de lucht gezien, aan het ‘praten’ (hij was heel druk met zijn kaken), glijbaanbewegingen zien maken. Het was echt een grote show! We kwamen echt met een big smile weer thuis 🙂

Heerlijk!

Liefs, Martha

#4092700 Quote

Wat super goed nieuws, heerlijk lijkt me dat om het zo te zien bewegen

#4092704 Quote

leuk leuk!

geniet ervan!

#4092830 Quote

Nou twee keer goed nieuws dus, geniet nog maar lang na van die fijne echo…

Groetjes Linda

blondy
    Lid
    #4092842 Quote

wat een lekkere uitslag!ikzelf heb ook 2weken terug een nekplooimeting gehad,en die was ook goed,1 op 2000,

groetjes

#4092998 Quote

Wat leuk! Een actief kind hahaha!

#4093092 Quote

Super dat jullie een mooie uitslag hadden.
    En leuk om te zien dat de beeb actief was..

wurmpie
    Bijdrager
    #4093240 Quote

Fijn dat de uitslag goed was zeg.

En geweldig dat jullie kleine er zo’n show van maakte!!Super!!

#4094259 Quote

Wat fijn!!!! Ik heb mijn meting morgen. Ik had bij mijn tweede zoontje 1 op 250, ik hoop dat we nu beter nieuws krijgen.
    Hoe lang na de echo kregen jullie je uitslag?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct