Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Niet zwanger… nu bang… wat is er DAN aan de hand? Help!!!

• Auteur
  • Delmira
    Lid

Ik kreeg 2 dagen te vroeg mn menstruatie, maar op de dag dat het had moeten beginnen was het over. Vooral donker bloedverlies. De afgelopen week niks… Ik heb gisteren getest. Niet echt klachten, behalve buikpijn en wat zere heupen/liezen. Ik hoopte dat het een innestelingsbloeding was geweest en deed dus een test… zo negatief als t maar kan. Nu ben ik bang…

wat is er mis? Mijn cyclus kan ik de klok op gelijk zetten normaal. Waarom nu niet? Ik ben 36 en heb geen hele stabiele relatie maar een hele sterke kinderwens. Het is voor mijn gevoel nu of nooit. Ik ben als de dood voor de overgang… maar ook andere ziektes waardoor je kinderloos kunt blijven… Ik ben zo verdrietig en gestresst… Wie heeft ook zoiets meegemaakt? Wat kan er aan de hand zijn? Please, reacties…

#4092893 Quote

Hoi Delmira,
    Als je je echt zorgen maakt kun je het beste zo snel mogelijk een afspraak maken met de huisarts. Die kan je zeggen wat je nu kunt doen en je vragen beantwoorden, veel sterkte ermee!

Groetjes
    Sukkie

#4093069 Quote

Als het een innesteling is geweest dan is het vrij logisch dat je nu nog niet gelijk positief test. Pas na de innesteling komt het hcg hormoon vrij die de test positief maakt dus 2 dagen daarna is veel te vroeg om te testen. Ze zeggen dat je pas 10 dagen na een innesteling positief kan testen tenzij het eitje al genesteld was en het een kleine bloeding is geweest.
    Ten tweede kan je altijd wel een keer een afwijking in je cyclus hebben.

Ik zou maar even afwachten want 1 keer een afwijking in je cyclus zegt volgens mij nu nog helemaal niets. Als je over een week niet ongi bent en niet zwanger dan zou ik het gaan navragen.

Succes

#4093070 Quote

sorry foutje 10 dagen na je eisprong en een dag of 3/4 na je innesteling kun je positief testen. Dat is op zijn vroegst.

PetraWB
    Lid
    #4093133 Quote

hoi hoi,
    ik ben het met lies eens. een innesteling is 10 dg na bevruchting en 3/4 dg daarna hoor je eigenlijk pas te testen. ik zou over een paar dg nog een keer testen. maar als je het niet vertrouwd kan je altijd ff langs je HA gaan….

succes!!

bobbian
    Bijdrager
    #4093164 Quote

Volgens mij ben je gewoon zoals je al schreef 2 dagen te vroeg ongesteld geworden.
    Ook bij mij altijd de klok erop gelijk zetten maar ook 2 maanden 25 dagen en 26 dagen terwijl het altijd 28 dagen is.
    Ik maak mij daar niet druk om, ik denk dat jij je er ook niet druk om moet maken.
    Het is vervelend voor je dat het eerder is gekomen als je gedacht hebt, maar denk maar zo, zo is er ook weer eerder de eisprong en maak je weer een kans.

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #4093303 Quote

Schommelingen in je menstruatie kunnen ook veroorzaak worden door stress, slecht slapen, drukte, minder weerstand, etc. Maak je geen zorgen om een ‘rare’ maand hoor. Ik zou eerder gaan werken aan een stabiele relatie voor je je kinderwens in de praktijk brengt, want het lijkt me heel zwaar om een kindje alleen of onder onstabiele omstandigheden groot te bregen.
    Sorry als je niet zit te wachten om mijn ongevraagd advies.

Veel sterkte!

marjan1980
    Bijdrager
    #4093424 Quote

hulp van ovulatietesten al geprobeerd????
    gr marjan

Delmira
    Lid
    #4094345 Quote

bedankt voor de reacties. Inmiddels 2 negatieve tests en bezoek ha. Hij zegt ook dat ik me geen zorgen moet maken. Wel dat ik aan mijn kinderwens moet werken als ik nog wat wil (ik ben 36) |Zonder stabiele relatie is het heel moeilijk te realiseren… Ik zie hem niet standaard op dag van/dagen voor ovulatie… dat is het probleem. Was dat maar te regelen, dan zou ik alleenstaand moederschap niet erg vinden!!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct