Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Al 9 postiefe ovulatietesten!!!!

• Auteur

Na ruim een jaar proberen was ik eindelijk zwanger ik gebruikte ovulatietesten en die bleven postief na 2weken had ik dan ook een positiefe zwtest in handen zo geweldig helaas ging het met 8weken fout.zoveel verdriet hebben we gehad eindelijk ben je zwanger en zo weer niet.we zijn inmiddels 8mnd verder elke maand is weer een teleurstelling ook al probeer je het los te laten helemaal lukt dat toch niet.inmidels wel weer gestart met ovulatietesten en wat gebeurt er ik blijf vd week maar postief testen nu zit ik al op dag 23 en de test blijft postief.nou schommelt mijn nod van 29tot 38 dus ik wacht nog maar even met zw test maar zou het dit keer weer zo zijn?zou ik echt zwanger zijn ik durf het haast niet te geloven.wie herkent zich in dit verhaal???

Valesca
    Lid
    #4092988 Quote

Ik heb altijd 2 dagen positief, maar 9 dagen is wel heel erg lang

ik zou op je NOD dag even een test doen om te weten of je idd zwanger bent of niet

heel veel succes en ik hoop op positief nieuws 🙂

#4093091 Quote

Ik wil je niet blij maken met mijn verhaal, maar ik had ook telkens een positieve ovutest. Toen dat eigenlijk niet meer kon, heb ik na de ovutest een zw.test gedaan en die bleek positief te zijn. Ondanks de bloedingen die ik in het begin van de zw.schap had ( en dus dacht dat ik ongesteld was) bleek ik bij de eerste echo al 11 weken te zijn, ipv 7! Ik kwam er dus pas achter met 9 weken.
    Inmiddels een jaar terug bevallen van een prachtige tweede dochter. Ik hoop voor je dat het voor jou ook zo uitpakt…
    Gr. mamajo

PetraWB
    Lid
    #4093134 Quote

als je zwanger bent, maak je een soortgelijk hormoon aan dan wanneer je op het punt staat te ovuleren. daar kan je test ook op reageren….. ik zou ook nog ff op je nod wachten met je volgende zw-test. ik hoop dat je dan weer mooi posi test!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct