Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Vera loopt…………

• Auteur

Hey Meiden,

Ik ben al een tijdje niet geweest, eerst omdat ik niet kon wennen aan het nieuwe forum en later omdat ik wat meer op het “zwanger worden” forum verblijf. Nog steeds kan ik niet wennen op dit forum, van mij mag het snel weer veranderen.
    Toch wou ik jullie niet onthouden dat mijn meisje nu ook eindelijk kan lopen…sinds vorige week.
    2 jaar en 8 dagen oud. Na maanden van fysio is het dan zo ver.
    Hoe trots kan een mama zijn??

Groetjes Karin

#4093053 Quote

WAUW Karin,

Wat moet jij ontzettend trots zijn op je kleine wandelaar. Zeker omdat er bij jullie zoveel aan vooraf is gegaan is dit een extra goede prestatie. Geniet er van enne.. foto?

groetjes Linda

#4093058 Quote

JIPPIE!
    Wat een goed bericht zeg. En natuurlijk zijn jullie super trots op haar! Zij en jullie hebben er hard voor gewerkt dus logisch dat je trots bent.

groetjes en wandel ze met elkaar!
    Tamar

#4093078 Quote

WOW!!!! wat ja super goed…… en dat eindelijk na zo’n lange periode, wat zul je trots zijn op haar en natuurlijk nu heerlijk genieten van je wandelaarster…….. echt geweldig!!

liefs ilona

#4093080 Quote

Wat geweldig zeg! En natuurlijk zijn jullie trots op haar!
    Nu kan ze heerlijk de wereld rechtop gaan ontdekken!

groetjes Maris

Ing3
    Lid
    #4093192 Quote

GEFELICITEERD!!! Hartstikke fijn voor jullie dat alle tijd en energie heeft gelijk tot zo’n super resultaat!!

lfs ing

#4093208 Quote

Kijk dat zijn de goede berichten!!

Geniet van je kleine wandelaarster!!

Groetjes

#4093491 Quote

Jaaaaaaaaaaaa, Vera, goed zo hoor meid!!!! En nu kan mama lekker achter je aanrennen!!

#4093704 Quote

Hoi hoi,

Das echt heel erg goed! Tuurlijk ben je trots op haar!! Oohh wat zullen jullie genieten van jullie lopend meisje.. En Vera zelf ook wel hihi.. Ze zijn best snel hoor 😉

Liefs Deb.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct