Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Tips zwanger worden??!

• Auteur
  • Victory
    Lid

Ik heb net mijn eisprong gehad en daarna gemeenschap. Ik hoor vaak dat je nog even moet blijven liggen met een kussen onder je billen. Ook mag je niet gelijk plassen en douchen. Klopt dit allemaal wel? plassen en douchen is namelijk wel moeilijk om uit te stellen…..

Verder nog tips of suggesties??

Gr. Victory

#4093107 Quote

Ong een kwartier blijven liggen, ik ben inmiddels in ronde 20 beland, pas hoorde ik da tje op je buik moest liggen. Maar kussen onder je kont was onzin zei mn gyn. Hoelang ben je al bezig??

Victory
    Lid
    #4093111 Quote

Nog maar net, maar ik wil het zooo graag!
    Ik heb echt maar 5 min op mijn rug gelegen met een kussen onder mijn billen hahaha.
    En hoe zit het dan met plassen en douchen??

Bedankt!

Valesca
    Lid
    #4093145 Quote

De een zegt dat het helpt en de ander zegt van niet…ik neem altijd het zekere voor het onzekere en blijf op mijn vruchtbare dagen gewoon 15 tot 20 min liggen met een kussen onder mijn bibs.

Baat het niet, dan schaadt het niet 🙂

#4093150 Quote

Plassen mag je pas na 15min en dan ook voor douchen, maar zeker niet vaginaal douchen, dan spoel je heel die slijmlaag weg. Maar voor de rest om de dag klussen, en hopen dat het snel raak is.
    Meer weet ik ook niet, maar ik had van iemand gehoord dat op je buik liggen ook hielp, dus dat ben ik nu aan het uitproberen.
    Succes. heb je je ei al gehad?

Valesca
    Lid
    #4093153 Quote

op je buik liggen heb ik nog nooit van gehoord

wel klaarkomen na je partner…..dan trekken je spieren samen en duw je het zelf in principe verder

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #4093866 Quote

Hey,

15 minuten wachten voordat je gaat plassen is echt niet goed hoor….
    Zo heb je grote kans dat je blaasontsteking krijgt.
    Het zijn mijner inziens allemaal fabels…..
    billen omhoog, niet plassen…..het zaad komt er echt wel zonder als die poespas hoor!!!
    Succes allemaal met zwanger worden.

Groetjes Nurse

#4093998 Quote

Ik ben in behandeling bij een gyn en die zei dat, wat waar is meot iedereen zelf geloven, en van dat plassen dat je dan een veel grotere kans krijgt op blaasontsteking is ook neit altijd waar, ik heb laatste 3 jaar 16 blaasontstekingen gehad en het hoeft niet altijd daaraan te liggen, de dokter zzei ook tegen me dat je best 15min kan wachten. Dat is echt beter voor het zaad. Maar wat waar is, dat is iedere voor zicht.
    Succes.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct