Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Gestopt met de pil maar bijwerkingen?

• Auteur

hallo meiden

ben sinds een paar weken gestopt met de pil maar denk dat ik nu bijwerkingen heb,
    maagzuur duizelig en pijnlijke borsten.
    klinkt als zwangerschaps kwaaltjes maar dan geloof ik nooit!
    komt het jullie bekend voor?
    groetjes Arjanne

Victory
    Lid
    #4093144 Quote

hoi mama van Daan!

Ik ben nu ook zo’n 2 weken gestopt met de pil en heb ook regelmatig last van maagzuur en gevoelige borsten, ook ben ik soms duizelig en ook erg moe.
    Dus het komt mij wel bekend voor! Het ligt eraan wat voor soort pil geslikt hebt, de ene pil gaat sneller uit je systeem dan de andere. Maar het moet echt minder worden nadat je voor de 1e x ongesteld bent geworden, anders zou ik voor de zekerheid een test doen;)

Succes!

#4093163 Quote

Ik voelde van alles toen ik net gestopt was, omdat je dan ontzettend op je lijf let. Ik zou pas hoop krijgen als je overtijd bent, want alle 4 keer dat ik zwanger was, had ik juist geen kwaaltjes in de tijd voordat ik overtijd was.

#4094118 Quote

Hai Mama van Daan,

Wachten tot je overtijd bent.. Je lichaam kan je voor de gek houden hoor… Maar wie weet, als je overtijd bent.. 😀 Succes!

Liefs mamasun

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct