Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Tips zwanger worden! Help!

• Auteur
  • Victory
    Lid

Ik heb net mijn eisprong gehad en daarna gemeenschap. Ik hoor vaak dat je nog even moet blijven liggen met een kussen onder je billen. Ook mag je niet gelijk plassen en douchen. Klopt dit allemaal wel? plassen en douchen is namelijk wel moeilijk om uit te stellen…..

Verder nog tips of suggesties??

Gr. Victory
    .

#4093152 Quote

Hoi victory,

Toen ik zwanger werd van mn zoontje heb ik geen kussen onder mn billen gedaan, ben ik direct na het vrijen naar de wc gegaan en kan je ook gewoon douchen, zolang je maar geen vaginaal douche gebruikt. De 8 rondes voor ik zwanger werd had ik me wel aan al deze regels gehouden en werd ik dus niet zwanger. de maand dat ik me juist nergens druk over maakte ben ik dus wel zwanger geworden.
    Volgens mij maakt het dus helemaal niks uit.

Liefs Jen

#4093161 Quote

Als jullie normaal vruchtbaar zijn, dan zijn al die toeters en bellen helemaal niet nodig. Het heeft wel zin om vóór je eisprong te vrijen, zodat er een vers voorraadje klaar ligt als je ei sprint.

#4093187 Quote

Hoi Victory,

Gewoon plassen hoor! Is zelf beter om even te plassen na het vrijen om een blaasontsteking te voorkomen. Douchen kan ook echt geen kwaad. Maar idd zoals swiepie al aangeeft – vooral vrijen VOOR de eisprong.

#4094115 Quote

Hoi Victory,

Vooral VOOR je ei vrijen en je er niet al te druk over maken! Toch hoor je vaak (& uit eigen ervaring,) als je er minder mee bezig bent dan lukt het meestal.. raar maar misschien waar?

Liefs MamaSun

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct