Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

chinese horoscoop

• Auteur
  • revenna
    Lid

hallo allemaal
    lijkt me leuk om te kijken straks als we allemaal bevallen zyn of de chinese horoscoop ook echt klopte…
    by my voorspellen ze dat het 1 meid word…..

#4093285 Quote

check het op http://centrale.nl/baby/

Op een van de 1e blz had ik hier ook al een topic over geopend.

Deze keer zouden wij een jongetje krijgen. Ik ben echt heel benieuwd, want bij ons in de familie klopt het bij iedereen!

Xx

revenna
    Lid
    #4093290 Quote

hoi wurmpie
    je moet aan klikken by zwanger zyn dan zie je van zelf chinese conceptie kalender….

wurmpie
    Bijdrager
    #4093295 Quote

Whaaaa ik zou ook een meisje krijgen!!Dat zou leuk zijn!!!!

He… ik mis die grappige icoontjes hier,anders zou ik nou het blijste icoontje neer zetten wat ik kon vindne hihihihi.

Nu nog afwachten tot 19 okt.Dan hebben we de 20 weken echo en hopelijk kunnen we dan ook zien wat het wordt.

Doen jullie ook de 20 weken echo en wil je dan ook weten wat het wordt??

Dannnn zullen we zien of die chinesen gelijk hebben….

#4093302 Quote

Ik heb over iets minder dan 4 weken een geslachtsbepalende pretecho met 16 weken…..

😀

revenna
    Lid
    #4093305 Quote

hoi wurmpie…

haha nou ik wil ook echt weten wat het word by my zeggen de chinezen ook dat we 1 meid krygen zou toppie zyn heb al 1 stoere ventje dus inderdaad nu de 20 weken echo afwachtennnnnn maar toggggggggg als het tog 1 zoon word zyn we even bly als het maar gezond is toggggggggggggggggg

@nicole kan dat al met 16 weken???? en waar kan dat dan?????

#4093311 Quote

Jan de koning uit Ochten…. Hij staat er om bekend! Hij heeft het nog nooit fout gehad. En ik ben veel te nieuwsgierig, ik kan echt niet wachten tot de 20 weken echo, terwijl ik weet dat het ook een maand eerder kan, hihi!

Bij mijn 1e had ik een lichte voorkeur voor een meisje en dat is het toen ook geworden. Nu ben ik al blij dat er uberhaupt een baby komt! Ik wil het geslacht alleen maar weten uit nieuwsgierigheid en ik vind het makkelijk met het inrichten van het kamertje en de aanschaf van de 1e kleertjes.

Liefs!

Ohja, die echo heb ik 26 september!

wurmpie
    Bijdrager
    #4093312 Quote

whaaaa met 16 weken al???mazzellaar!!
    Hopen dat ze het dan wel al kunnen zien!!

Jahoor,met een jongetje ben ik net zo blij,dat zou voor ons zoontje natuurlijk ook heel leuk zijn.
    Maar stiekum ben ik in gedachten met roze spulletjes bezig.Zou ook heel leuk zijn als je van alletwee wat hebt.

Ach..het maakt mij echt helemaal niks uit!Zolang het idd maar gezond is 😉

Nou…dan horen we binnekort van Nicole of de chinezen goede voorspellingen doen hahaha.

wurmpie
    Bijdrager
    #4093318 Quote

he jammer dat Ochten zo ver weg is!!
    Bij ons zoontje zijn we helemaal naar gorichem gereden hoor voor de 20 weken echo,ook omdat we niet konden wachten,maar Ochten is toch wel aan de andere kant van het land voor ons.
    Snik snik!!!

Ja ik wil zo graag kleertjes kopen,maar das toch veeeeel handiger als je weet wat het wordt.
    Ik had van de week al even gekeken in een baby winkel,maar het is echt of voor een jongen of voor een meisje.

Owwww ik kan niet wachten tot ik het weet hihi

Hummm…misschien toch even naar Ochten rijden???

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct